Pepsi Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hvilken mobil har i dag best kalender funksjon?? Skal ha meg en telefon hvor jeg kan lagre mer enn bare selve "avtalen". Jeg vil kunne skille mellom bursdag, møte, ringe osv.... Ser bort fra Symbian telefoner. Lenke til kommentar
SkrueMcDuck Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Siemens er vel kongen på dette området Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Selv lavpris telefonene til Siemens er veldig bra på dette området! CX65 koster 899,- på elkjøp med kontant. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Har aldri hatt Siemens, men Nokia er veldig bra på kalender. Dette gjelder også de eldre/billigere modellene tror jeg (altså, Nokias series 40 er det ikke forskjell på i det hele tatt, men jeg syntes kalenderen er knall!) Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 D500 sin er også knall. SE varierer. T6x0 sin var sugen, men K500i minner meg om Nokia så det er positivt. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 SE Pxx0 har vel en ganske bra kalender. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) SE Pxxx serien har god kalender. Endret 6. februar 2005 av Eirik-h Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Men de er symbian telefoner. Og de ser han bort fra Lenke til kommentar
thejokerno Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hadde en Siemens S65 her, og den hadde en veldig bra kalender! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå