Funkypapa Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Har nettopp skaffet meg en Qtek S100, men sliter med å få kobling mellom PC og telefon via blåtann. Noen som har oppsett for hvordan dette skal gjøres? Har fulgt instruksjonen i bruksanvisningen, men får ingen kommunikasjon. Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=371860 Mulig dette kan hjelpe deg, ihvertfall hvis det er pc,n og ikke telefonen som krangler. Lenke til kommentar
Funkypapa Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Hjalp ikke så mye, da jeg ikke har installert servicepack 2. Men jeg får bare fortsette å prøve meg frem. takker for hjelpen. Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Kan du forklare hva problemet er? Regner med at du er klar over at du må aktiverer Blåtann på pcen og søke etter blåtann enhet på telefonen din. Lenke til kommentar
Funkypapa Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Problemet var at jeg ikke fikk laget en link mellom pc og adapter. Jeg har fått til dette før, men da med en annen blåtannadapter og telefon. Men nå har jeg returnert adapteret, og synkroniserer heller via USB. Raskere og enklere. H Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå