-Tori- Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Noen som har sett Dodgeball/Kanonball? Og hvordan er den? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Er det den med Keanu Reeves? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 ja jeg har sett den.. den er tidvis morsom. hvis du har et åpent sinn og ikke forventer for mye er det en helt grei film. Ikke en film jeg ser om og om igjen, men for all del, det er underholdning i drøye halvannen time. Ikke akkurat sånn at jeg kjedet meg, men det var heller ikke sånn at jeg løp og fortalte alle jeg kjenner om den. Hvis du skal se EN film i år, så vil jeg ikke anbefale den, men hvis du skal se EN film denne uken kan jeg gjerne anbefale den Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 OK, jeg ser ca 6 filmer i uken så da er det altså en grei film... Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 helt okay film hvis du liker den gjengen der med skuespillere. er typisk ben stiller film. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Rett over middels Amerikansk komedie! Med andre ord noe en kan se på selv om en er totalt hjernedød eller har frykt for at noe orginalt skal skje... Likte den jeg! Lenke til kommentar
Musty Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 godt sagt P-in-P... du fikk frem poenget mitt Lenke til kommentar
diversity Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Helt grei film.. ikke så altfor tidig til å være en komedie egentlig.. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 ja jeg har sett den..den er tidvis morsom. hvis du har et åpent sinn og ikke forventer for mye er det en helt grei film. Ikke en film jeg ser om og om igjen, men for all del, det er underholdning i drøye halvannen time. Ikke akkurat sånn at jeg kjedet meg, men det var heller ikke sånn at jeg løp og fortalte alle jeg kjenner om den. Hvis du skal se EN film i år, så vil jeg ikke anbefale den, men hvis du skal se EN film denne uken kan jeg gjerne anbefale den Fullstendig enig! 6.5/10 på IMDB = med andre ord midt på treet Imdb.com Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Filmen er okey, morsom til tider. Liker du Ben Stiller, bør du se filmen. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Har sett den jeg også og synes den var ganske morsom Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Den er så bra den Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 If you can dodge a wrench, you can dodge a ball...If you can dodge traffic you can dodge a ball! Filmen er sa teit at den er morsom, men det er endel scener som er sa beyond teit at de ikke kan bli morsomme selv om du prover... Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg har sett den ja, og kan anbefale den på det sterkeste. En film med baller Lenke til kommentar
jigvik Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Vel; historien er nokså tynn, men skuespillerne (les; Ben Stiller) gjør den absolutt severdig! Lo meg skakk mer enn en gang! Lenke til kommentar
toranv Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Er det den med Keanu Reeves? LOL sorry ass... Keanu Reeves... Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Filmen suger!Ikke se den!Fjollete film. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Er det den med Keanu Reeves? LOL sorry ass... Keanu Reeves... Han blandet den vel med Hard Ball. Slikt skjer fort vet du. Men det ikke lang tid å sjekke det opp på f eks imdb heller. Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Den er jo ganske morsom då :!: "noone makes me bleed my own blood" :!: Ganske god sportsironi i den filmen faktisk 7/10 Mangler litt, er liksom ikkje hysterisk morsom... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå