So_RocK Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 JEg har fått meg en ny bærbar maskin. En medion CAD2000 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301274&cks=PRL Når jeg skal prøve å koble meg opp til tr¨dløs netverket finner den ikke noe tilgjengelig. jeg har prøvd alle mulige configurasjoner både på laptopen og på routeren . Jeg kopierte instillingene fra dekstopen som står i 2. etasje som har fin singnal der den står. laptopen finner ingen tiljegelige netverk 40 cm fra router me de instilingene ikke noen andre instilnger heller. kan det ha noe å si at det er XP home edition på bærbaren? Noen som har noen lure ideer ? Lenke til kommentar
zarz Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Har du SP2 på begge pc'er? Wlan er bedre i sp2.. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) har du slått på radiosenderen i den bærbare? Ofte er de slått av default for å spare batteri. På min har jeg FN+F5 for å slå div. trådløst av og på. Endret 6. februar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
lodott Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 har du slått på radiosenderen i den bærbare? Ofte er de slått av default for å spare batteri. På min har jeg FN+F5 for å slå div. trådløst av og på. Jepp samme her. Husker jeg tullet litt med akkurat det samme i starten. Lenke til kommentar
So_RocK Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Tusen takk Theo343! Fn+F11 hvor idiotisk er det å uinvære å skrive d i hurtig manualen :!: Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 hehe flere har falt i samma fella. Men skjedde med bluetooth og ikke wlan hos han jeg snakket med tidligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå