mihcaoj Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg har: AMD 64 3400+ 2x512 DDR 400mhz(pc3200) X800pro @ XT PE 1x160GB HDD 1 cdrw/dvd combo + Har bestilt vannkjølinga som var på tilbud til 500kr. Har nå 350w q-tec(har hørt dette er dårlig). Det jeg egentlig lurer på er om noen kan anbefale meg en bra PSU til dette systemet(inkluderer da vannkjølinga også, eventuelt gpu kjøler). Kan gjerne være billig Takk! Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Har selv denne og er meget fornøyd. https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=22270 Du finner sikkert billigere, men denne er meget god med tanke på strøm for pengene. Det er en test av 500w lillebroren på overklokking no. Hvor vidt du trenger 520w og 34amp på 12v+ er jo en annen sak, men min erfaring var at den var samme pris eller billigere enn andre alternativer av kvalitet, og leverte mer strøm. Om ikke jeg har bruk for det nå, så trenger jeg neppe å kjøpe ny PSU til den neste maskinen jeg kjøper. Endret 6. februar 2005 av squabbish Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Spørsmål om strømforsyninger hører ikke hjemme i "Annet om hardware", flyttes til "PSU og elektronikk". Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Den der så veldig bra ut, men det er ikke mulig å finne noe litt billigere kanskje? Er faktisk ikke helt sikker på om jeg trenger 520w heller for å drive vannkjølingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå