Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Port forward problem


Anbefalte innlegg

Har sett opp ein FTP server.

Eg har Telenor ADSL med NAT løysing.

Eg har testa serveren godt og alt fungerar sånn som det skal, vel og merke ved bruk av den interne IP adresse.

Problemet mitt er at dersom eg brukar den eksterne IP adresse får eg ikkje kontakt med FTP serveren.

 

Eg har gått inn på modemet/ruteren og forwarda port 3333 til min interne IP (10.0.0.3) og port 21.

(har sjekka dette opp mot telenor sine veiledningar på emnet)

Eg har tidlegare nytta port forwarding for å køyre Direct Connect i active mode, og dette fungerar bra.

 

Eg prøvde å nå serveren ved å spesifisere "ftp://eksterneip:3333/" ,men får ikkje svar.

 

I følge "netstat -l" lyttar FTP serveren på 10.0.0.3:21

Eg har og sjekka loggen til FTP serveren, men det virkar ikkje som om den har fått nokon forespørslar.

Har prøvd å spore trafikk med Etherreal, men finn ikkje ftp trafikk,

så eg antar då at problemet ligg i forwardinga.

Eg har testa med og uten brannmur , ein brannmur som forøving var konfigurert til å sleppe igjennom innkommande trafikk på port 21.

 

No er eg lettar oppgitt, har gått tom for idear om kva årsaka kan være.

 

Kva kan være feil? Er det ting som er lette å gløyme eller eventuelt kan misforståast under oppsett av portforwaring?

Andre forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, eg har ikkje opna porten på ruteren, eg fann ikkje noko konfigurasjonsverktøy for brannmuren på ruterens webinterface. Då antok eg at dersom forwarda en port, blei det automatisk oppretta ein regel som som godtok trafikk igjennom på den porten.

 

Ein portscan kan bekrefte at porten er filtrert:

 

3333/tcp filtered dec-notes

 

Eg tok eit goodle søk og fant ei interesang side:

 

http://www.sdharris.com/speedtouch510/

 

Nokon som erfaringar med dette?

 

Takk for all hjelp hittil :)

Endret av femfulle
Lenke til kommentar

Prøvde å lage reglar for å sleppe igjennom ftp trafikk, men dette fungerte ikkje. Så eg slo av brannmuren på ruteren, men dette hjalp heller ikkje, så då er det ikkje brannmuren som stoppar trafikken.

 

Hmm.. Skal sjekke alt oppsettet mitt ein gang til, lurer veldig på kva som er gale..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Har lagt problemet litt på is, har og sagt opp mitt telenor abonement, men tar imot råd om kva som kan være årsaka til mitt problem.

Moglegheita for at ruteren var problemet, er til stades.

Ruteren var Speedtouch 510.

 

Har ikkje fått testa om det var eit loopback problem endå.

Lenke til kommentar

Får du til oppkoblingen om du setter PCn din rett etter modemet og tar bort routeren? Bare for å eliminere denne muligheten.

 

EDIT.. ser at du kjører den store stygge ulven speedtouch 510i... kombinert greie ikke sant.

Endret av hart
Lenke til kommentar

Takk for alle svar!

Sånn kombinert greie ja:)

Eg treng vel ikkje ha open meir ein port (21) for å logge inn på serveren, ergo ftp-data porten (20) treng ikkje være forwarda.

 

WannabeZZ: Eg har testa å konfiguere brannmuren igjennom telnet, har til og med slått den av, uten at det hjalp. ( kan selfølgelig ha gjort ting gale, men trudde ikkje det)

kva kommandoar brukte du?

Lenke til kommentar

Problemet er sansynligvis passiveftp.

Dvs. at klienten ber om en passiv sesjon (der klienten kobler til serveren og ikke omvendt etter første oppkobling), og at serveren har fått satt feil porter (som ikke er forwardet), og/eller at passive-ip'n ikke er satt rett, og serveren da ber klienten om å koble til sin lokale IP og ikke internett-ip'n. Det kunne forklare hvorfor det funker på LAN og ikke over nettet.

Lenke til kommentar
hadde litt trøbbel selv med å få til det der, men fant ut at klienten er nødt til å kjøre active mode.

 

Men du sier at du forwarder port 3333, mens ftp server lytter på port 21?

Forwarder port 3333 på ruteren til port 21 på ei maskin i det lokale nettverket som lyttar på port 21.

Grunnen til at eg gjorde det sånn var pga eg var usikker på om ftp trafikk var blokkert av ISP.

Endret av femfulle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...