lokeland Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Skal spraye en mus, og fant ut at jeg skulle legge på noe no tribal eller flammer! Trenger bilder! Takker for alle bidrag.. Lenke til kommentar
PoW Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 *Oppgitt* Bruk google http://images.google.com/images?hl=no&lr=&...+&btnG=S%C3%B8k Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Satt å søkte på google i en halv time Fant ingenting jeg likte! =/ Så derfor lurte jeg å om noen tilfeldigvis hadde noe liggende..! Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) kanskje du finner noe du liker hos Altavista, kvasir, startsiden osv. Endret 6. februar 2005 av z1Ob Lenke til kommentar
sigen Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Ikke diss ham for at han ikke ksrev at han hadde brukt google, spesielt ikke etter at han skrev at han ikke fant noe han likte på google i et senere svar! Har kanskje noen du kan like, men tror ikke de ligger på min maskin, men familyen`s DELL Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Takker for støtten sigen Fant ut at jeg kanskje heller skulle bruke en av ecthene som ligger på microplex.no! Er dette forresten lov å bruke? Lenke til kommentar
Thel Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hva mener du med lovt til å bruke? Kommer vell neppe i fengsel for det Men jeg synes det er kulere vist det hadde vært selvlagd;) Lenke til kommentar
sigen Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Nei, du har ikke lov til å bruke dem etter opphavsrettighetene, men hvis du sender en mail til microplex, så kan du sikkert få lov. Men jeg vet at det er andre som har gjort det, og det er sikkert ikke noen som bryr seg. EDIT: Leif was here Endret 7. februar 2005 av sigen Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Innbiller meg at ikke politiet kommer og tar deg, med mindre noen sladrer, og de har veldig lite å gjøre på :!: Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Du kan prøve å søke på dc eller et annet fildelingsprogram. Fant noen tribaler der en gang Lenke til kommentar
sigen Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Innbiller meg at ikke politiet kommer og tar deg, med mindre noen sladrer, og de har veldig lite å gjøre på Nei, politiet skal ikke komme, jeg vet egentlig ikke hva som skjer hvis du bryter opphavsrettighetene, men tror det kan bli bot. Men jeg mente bare å opplyse hva som EGENTLIG er lov å ikke lov, ikke skremme vekk noen eller noe sånn. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Er det ikke lov til å låne mønsteret så lenge det er til privat bruk? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Det regnes ikke som privat bruk hvis du tar det med på LAN o.l. personlig synes jeg det er tragisk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå