Krezzo Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 nå kommer jeg med et litt pinlig spørsmål, menmen.. . . er det mulig og bruke sdram på et HK som som jeg bruker ddr, ram på?? brukte det ikke før å stå "ddr sdram" på ram og Hk?.. er litt på jorde nå eller?? prøver å bygge i sammen en pc nå jeg av gamle deler .... såååh HK det er snakk om Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) DRAM MODULE: 184pin DDR DIMM x 3 for DDR333 Memory DRAM Size: 64MB to 3GB Tar Bare DDR dessverre http://www.webopedia.com/TERM/D/DDR_SDRAM.html Endret 6. februar 2005 av taz Lenke til kommentar
Krezzo Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 takk for svaret men er det noen HK som støtte begge typer? Lenke til kommentar
vegjoh Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Det finnes hovedkort som støtter begge typer, for eksempel dette kortet. Det støtter både "DDR SDRAM" og "SDRAM". Men, så vidt jeg vet er det bare mulig å bruke èn type av gangen. Mvh Vegard Endret 6. februar 2005 av vegjoh Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg har lest flere steder at du kan bare bruke en type av gangen ja. DDR og SD-Ram er vel fysisk forskjellige også, ikke sant? Lenke til kommentar
vegjoh Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg har lest flere steder at du kan bare bruke en type av gangen ja. DDR og SD-Ram er vel fysisk forskjellige også, ikke sant? De er fysisk forskjellige ja. Poenget mitt var hvis man f.eks. hadde et slikt hovedkort jeg linket til. Større bilde. Der er det plass til 2xPC2100/PC1600 DDR SDRAM og 2xPC100/133 SDRAM. Det vil ikke fungere, selv om det fysisk er mulig, å sette inn 2xDDR-SDRAM og 2xSDRAM. Vegard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå