Overguard Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jepp, topic sier det meste! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 WindowsXP? Da velger du kun å lagre passord første gang du bruker en opprettet instans. Så kan du velge bort visning av alt annet enn ringestatus. Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Skjønner ikke helt hva du mener, går det ikke an å lagre den på en cd eller diskett? Lenke til kommentar
femfulle Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Skal du lagre internettinstillingane dine på ein diskett/CD? Kvifor det? Mulig at du kan laste ned ein wizard frå din internet leverandør, det var nokon leverandørar som tilbydde dette i "gamle gode dage" .iallefall.. Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Skal gjøre det fordi at maskinen er så full av virus at jeg må formatere! Har Xp til opplysning, hvis noen lurer! Lenke til kommentar
femfulle Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Vel, XP har enkle brukarveiledningar som hjelpe deg å komme på internet, så lenge du har informasjonen om abonnemanget ditt, i det minste brukernavn og passord, så burde det ikkje være noko problem å koble seg opp mot internet igjen etter formateringa. Kva type internet har du? Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Har Tele2, alt hadde vært så mye lettere om jeg hadde hatt kontoopplisningene. Men jeg trudde også at XP hadde en fin veiledning til slikt! Men neida, det har vi ikke sett! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Du er oppe med XP på 2 min? Hva er det du savner? kontrollpanel - nettverk - legg til nettverksted. Er et eksempel i XP. Endret 6. februar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå