Dingleberry Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Sjekk skjerm og oppløsning! Med PCI Express og Sonoma vil Sony Vaio være min drømmemaskin.....men litt dyr da http://vaio.sony-europe.com/ShowProduct.do...duct=VGN-A297XP Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) jo den selges over internett Benefit from increased workspace, brighter colours and sharper contrast on screen thanks to this laptop's widescreen display and Sony X-black technology. An Auto Luminance Sensor monitors ambient lighting conditions and automatically adjusts the brightness of your screen for comfortable viewing and battery saving. Performance is also boosted and battery life extended by the use of the newest Intel® Centrino mobile technology offering you fast wireless networking; Bluetooth technology allows effortless linking with handhelds and mobile phones. This replacement for your desktop comes with a neatly crafted wireless mouse and a dual format double layer DVD writer offering twice the capacity of ordinary DVDs. With plenty of power this laptop is ideal for use at the office, on the move and at home. Intel® Pentium® M processor 760 2.0 GHz, 533 MHz frontside bus Supports Enhanced Intel® SpeedStep® technology Microsoft® Windows® XP Professional with Service Pack 2 80 GB (Serial ATA 5400rpm) hard disk drive Memory: 1*512 MB DDR SDRAM; maximum 1 GB DDR SDRAM Widescreen 17" WUXGA (1920 x 1200) X-black LCD screen Graphics: ATI MOBILITY RADEON X600 with 128 MB VRAM 16-bit CD-quality stereo sound Double layer DVD±RW drive (up to 24x CD-ROM reading speed / up to 24x CD-R reading speed / up to 24x CD-RW reading speed / up to 8x DVD-ROM reading speed / up to 8x DVD-R reading speed / up to 6x DVD-RW reading speed / up to 8x DVD+R reading speed/ up to 4x DVD+R DL (DL) reading speed / up to 6x DVD+RW reading speed / up to 24x CD-R writing speed / up to 24x CD-RW writing speed / up to 8x DVD-R writing speed / up to 4x DVD-RW writing speed / up to 8x DVD+R writing speed / up to 2.4x DVD+R DL (DL) writing speed/ up to 4x DVD+RW writing speed) Ethernet network; built-in 56 kbps data / fax modem; Wireless LAN 802.11b/g; Bluetooth® technology Built-in stereo speakers, touchpad, auto luminance sensor, plug & display Connections: docking station, i.LINK (IEEE1394) S400, 3 USB 2.0 ports, Memory Stick PRO slot (Standard or Duo), PC Card slot Wireless switch, volume buttons, magnify button, brightness button, S1 button, mute button Dimensions (W x H x D): 405.5 x 42.2 - 45.2 x 280.1 mm Weight with battery: 3.9 kg sånn rundt 25000kr... Endret 6. februar 2005 av Vaio Lenke til kommentar
blackops Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Ser rå ut den ja. Ein Vaio hadde vert fett. Håper Sony finner ut at dei kan tene litt i Norge og... Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Ser rå ut den ja. Ein Vaio hadde vert fett. Håper Sony finner ut at dei kan tene litt i Norge og... Sony selger per idag kun gjennom internett. Jeg ser jo ikke noe problem med det... Har en vaio meg selv... en GRX560 Lenke til kommentar
gekko123 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Svine dyr pc. Og så er det jo bare 512MB minne og 64 på skjermkortet Lenke til kommentar
Dingleberry Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Problemet er vel at det ikke er norsk tastatur når man kjøper denne. Jeg regner med at det følger med engelsk/US tastatur på de som selges på Gardermoen. Man kan jo alltids ta turen til Sverige...da er det kun mindre forskjeller på tastaturet. Er det noen som vet hva et Nordic Keyboard er? Lenke til kommentar
Walter Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Problemet er vel at det ikke er norsk tastatur når man kjøper denne. ... Det er jo ikke noe stort problem. Du lærer jo raskt hvor tastene er. Selv bruker jeg PCer med amerikansk og norsk tastatur om hverandre uten å slite med det. I windows kan du jo uansett skifte mellom tastauroppsett slik at du kan skrive med norske bokstaver. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Ja jeg hadde minst forventet et 9800 kort eller x800, har det ikke kommet x800 til bærbare a? Personlig synes jeg den prisen ikke helt var i samspill med hardware, men men jeg hadde ikke kjøpt den hvertfall Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) X800 er PCI-E og bare store, feite, tunge slepbare har det. 9800 er AGP, men bare Dell i9100 har det. Endret 6. februar 2005 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
bleak Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 indpition 9100 ser jo ikke akkurat bærbar ut den heller... Lenke til kommentar
jimhell Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Sjekk skjerm og oppløsning! Med PCI Express og Sonoma vil Sony Vaio være min drømmemaskin.....men litt dyr da http://vaio.sony-europe.com/ShowProduct.do...duct=VGN-A297XP Har Sony Vaio picturebook. Veier under 1 kilo. http://www.vaio-link.com/specifications/sp....asp?l=en&m=287 Enig at Sony er bra PC`er men ganske dyre. Er i Japan na, skal kjope ny "brukt". Utvalget i Japan er stort, mange PC`er blir bare solgt her og ikke i Europa. Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 X800 er PCI-E og bare store, feite, tunge slepbare har det.9800 er AGP, men bare Dell i9100 har det. Og den er ihvertfall slepbar... Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 X800 er PCI-E og bare store, feite, tunge slepbare har det.9800 er AGP, men bare Dell i9100 har det. Og den er ihvertfall slepbar... Mhm Lenke til kommentar
run Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Sjekk skjerm og oppløsning! Med PCI Express og Sonoma vil Sony Vaio være min drømmemaskin.....men litt dyr da http://vaio.sony-europe.com/ShowProduct.do...duct=VGN-A297XP Leste jeg feil eller: 3,9 kg 4,5cm høy 40cm bred 28cm dyp Vel, den er som en middels dokumentkoffert. Hadde det vært plass til 4 stk. IBM X40 eller Asus S5200 inne i dokumentkofferten med de målene mon tro? Og litt plass til overs ? Ja, det skulle man tro ... (egentlig nesten) Men vekten av kofferter med 4 PC'er inne ville vært nesten en kilo høyere da ... Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Dell Inspiron 9200 må da være et mye bedre alternativ. Både kraftigere, mindre/lettere og mye billigere. Skjermen er den samme. Lenke til kommentar
FAntasy Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Bedre og mye billigere.. 1-2K ekstra på prisen for 100gb HD og 1 GB RAM.. Skjermen er 15,4" (widescreen) noe som gjør laptopen mer håndterbar. En laptop med 17" kan brukes som ett alternativ istedenfor en stasjonær maskin, ikke som en kombinert maskin.. Er da en grunn til navnet laptop/bærbar... Cinet SmartBook 1300 Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Dell Inspiron 9200 må da være et mye bedre alternativ. Både kraftigere, mindre/lettere og mye billigere. Skjermen er den samme. Den 9200 tingen hadde jeg aldri kjøpt. Havner jo på 25000,- med 1024mb ram og 100gb HDD . Kjøp en Apple Powerbook 17" istedet. Samme pris og samme specs, bare lekrere og lettere . Lenke til kommentar
gekko123 Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Apple ???? Trodde vi snakket om PC'er her og ikke epler. Fra spøk til alvor Det er da enorm forskjell på en MAC og PC. Det blir som å si at man skal kjøpe Playstation i steden for stasjonær pc! Lenke til kommentar
FAntasy Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Skal man absolutt ha det ultimate med 17" får man for 25k en toshiba Qosmio.. Personelig liker jeg ikke helt tastaturet til toshiba.. (windowstastene øverst på tastatur bla.) Toshiba Qosmio 17" Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Apple ???? Trodde vi snakket om PC'er her og ikke epler.Fra spøk til alvor Det er da enorm forskjell på en MAC og PC. Det blir som å si at man skal kjøpe Playstation i steden for stasjonær pc! 1Samtlige bærbare PC'er fungerer bare ikke med Maya. 256 mb skjerm-minne er et minimum når man jobber med store animasjoner. På en PowerBook går det som en lek, selv om den bare har 128 mb skjerm-minne. Du kan ikke kjøre FinalCut på noen PC, samme om dem er bærbare eller ikke. Dette er de to hovedargumentene som skulle til for å kaste ut den bærbare PCen og få inn en Mac. Forøvrig er jo Mac en PC da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå