gaffy Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) hei , skal renkse opp i en maskin til noen i familien og da legge inn windows på nytt. alt er satt i bios til at cs skal boote men hvilken knapp er det compaq vil at jeg skal trykke når jeg vil boote fra cd `? treger hjelp fort , pcen skal være ferdig til i morgen..... Endret 7. februar 2005 av gaffy Lenke til kommentar
roxxx Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Tja jeg husker ikke helt med compaq, er jo bare prøve alle da, begynne med de som er mest vanlig, F10, F2, Del, men pleier stå på skjemen under oppstart før den laster inn OS hva du skal trykke for komme inn i bios. Lenke til kommentar
gaffy Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 hei ja , fant faktisk feilen , var bare og smelle hardt igjen cdromen så klarte den og boote, var vist dårlig kontakt i cdromen Lenke til kommentar
wazabii Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Sitter med samme problem, skal oppgradere en Compaq PC og trenger å boote fra CD. Må derfor inn i BIOS å endre dette, men det store spørsmålet er: hvilken knapp ved oppstart skal jeg trykke på? (har forsøkt en del men uten å lykkes) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå