terulz Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Når jeg kjører WoW på ganske høy grafikk med mitt GeForce 6600GT 128mb ram henger det plutselig seg og pcen rebooter. Når jeg kommer inn i windows igjen kommer det opp en feilmelding om at det var skjermkortet som var kilden til feilen og at jeg skal sjekke om jeg har de nyeste driverne instalert. Jeg har prøvd med både nyeste Omega driverne og nyeste nVidia driverne. Vær så snill å post ett innlegg om du vet om noe som kan hjelpe Lenke til kommentar
shaho Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Omega drivern passer ikke den til kun ati skjermkort? Prøv å slett alt av drivere til skjermkortet, og installer kun nvidia drivern. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Forsøk evt. disse something Storm moddede driverne. Har hatt stort hell med dem. Ellers mener jeg å huske at 66.81 er den beste driveren til 6600GT pr. dags dato. Endret 6. februar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
terulz Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Har prøvd med bare nVidia drivern, og har prøvd med 66.81 drivern. ingenting som hjelper.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå