trondmd Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) jeg har installert en chip i xboxen min. trenger jeg noe software i tillegg? og hvordane er det med dvd'er, må jeg fremdeles kjøpte denne fjernkontrollen for å spille filmer? #EDIT av moderator - La til info i emnefeltet så det beskriver trådens innhold bedre# Endret 6. februar 2005 av Afseth Lenke til kommentar
Spiff Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 hva har denne posten i "nettverk" å gjøre? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Etter at chippen er installert trenger du et såkalt "Dashboard". Du kan sammenligne det med Windows, som er et program hvor du kan administrere og starte programmene/spillene/filmene du måtte ha. Det finnes utallige dashboards, og endel av dem støtter hvertfall DVD avlesning uten fjernkontrollen. Liker best Avalaunch, spesielt siden FTP programmet er optimalisert for et annet meget kjent og brukt program, nemlig Qwix. Husker ikke hvordan policyen om teamet var på dette forumet, så jeg legger ikke til linker til programmene. Google gir deg nok svar om du søker på det jeg har nevnt. I fremtiden så kan du jo også sjekke hvilken kategori du poster i, så slipper du poster som den over Spiff: Ta deg en bolle! Første post.. Endret 6. februar 2005 av bamsefar Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Spiff: Ta deg en bolle! Første post.. Hjelper ikke. Når man registerer "skal" man lese igjennom nettetikette og regler før man poster. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Helt riktig som JKJK sier... alle nye brukere har forpliktet seg til å lese retningslinjene. Men jeg er snill og flytter tråden for han Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå