nes88_88 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Kom over ein konkurranse på vg (her). Med litt fram og tilbake blei eg enig med meg sjølv at eg ville laga ein dverg. Eg bruke bildet her som reference i tillegg til gimli i lotr. Her er mitt forløpige ressultet. Øyrene gjer eg ikkje noko meir med foreløpig fordi eg sikkert set på han ein hjelm. Spørsmålet mitt til dåke er: Kva kan eg gjera med nasa. Har sete i sikkert 1 time og flytta på dei omlag 30 vertexane halve nasa består av men får ikkje noko bra ressultat. Noken andre som skal delta? Lenke til kommentar
nes88_88 Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Liten oppdatering. syns dåke? Nasa blei ein del bedre med textur og litt skikklig lys. No er det skjegg og hjelm som står for tur. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 begynner jo å bli bedre, men jeg synes tennene ser ut som tyggegummi. Han er også litt rosa i ansiktet. Lenke til kommentar
nes88_88 Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Angåande tennene så må eg rett og slett sjå om eg får modellert noko bedre. Blir knapt med tid dette. Angåande fargen i fjeset hans meiner eg at han bør ha den fargen når han er sint/hyler. Dessuten er den ikkje så veldig forskjellig frå referenceen. Her har eg begynnt med skjegget. Sliter litt! Eg har skremmande lite kontroll med shag hair. Dessuten begynne vell den pluginen å bli rimlig utdatert no. Men her er i all fall oppdateringa: Lenke til kommentar
nes88_88 Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Takk Her er liten oppdatering: Lenke til kommentar
richardchristy Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 nice man.. men fortsett med textureringen.. trenger noen lag til.. bruker du photoshop eller? til nå imponerende! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hva med ett, stort, sammenhengende øyenbryn? Lenke til kommentar
nes88_88 Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 jorgen_veisdal: Lager textur i photoshop ja. Men, fleire lag? Er ganske nybegynner med texturing og sånn! Meiner du specular level osv? Eller bare gjera meir med texturen som er der allereie? (diffuse/color?) Blib: Sikkert ikkje noko dum ide, prøve det og. Legger kanskje ut ein rendring med sammenhengande øyenbryn. Lenke til kommentar
richardchristy Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Her er bare en ide.. Kjapt gjort.. For å få lit virkelighets tro hudkvalitet.. Se på John-Rhys Davies (Gimli) sin hud i LOTR... Men du imponerer sterkt;) Lenke til kommentar
nes88_88 Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Skal sjå kva eg får til i morgon. Komme kanskje til å legga til sss visst eg får tid. Har prøve på torsdag så det blir ganske travelt dette. Og så skal eg sjølvsagt prøve å få litt meir virklig hud sånn som du viste. Noken som veit om det er mulig å "fake" sss i standardshaderane i 3ds max? Lenke til kommentar
nes88_88 Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Her er siste bilde. Fekk ikkje så god tid som eg håpte på så den siste halvtimen sat eg og sleit med å få rendra eit bilde . Men, men. Kva synst dåke? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Hmm, mja, i mine øyne ble dette *meget* bra, frem til siste bildet. Armen hans så for tynn ut, hetta for skarp og genseren generelt passet ikke fullt så bra inn. Men det er fremdeles bra Lenke til kommentar
nes88_88 Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Eg må sei meg enig i det! kanskje eg skal rendra ein bedre seinare. Måtte få gjort han ferdig sånn at eg kunne senda han inn. Ville det vore bedre å senda inn eit nærbilde av han med ein bakgrunn som det 2. siste bilde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå