tango82 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Heisann! Jeg stod i dusjen og funderte forleden dag, og kom plutselig på hvor enkelt det kan gjøres å få skjermbildet fra pc'en til tven bare ved å bruke firewire-kabel og RGB-kabel! tenkte at det kunne fungere fint å se divx-filmer etc slik, men så enkelt er det såklart ikke. Det fungerer flott om jeg kjører filmene via premiere(selv om noen ikke vil importeres p.g.a codec-problemer helvetes windows), men det må finnes en enkelere måte å få skjermbildet fra pc'en opp på skjermen! Jeg regner med at det finnes programvare for dette, men aner ikke hvor jeg skal lete!! Noen som vet en enkel teknikk for å få til dette? ps Beklager dårlig flyt i denne teksten. Lenke til kommentar
Rincewind76 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Har du TV-utgang på skjermkortet ditt er det veldig enkelt - bruk denne. Fremgangsmåte finner du i manualen til kortet eller på diverse sider på nettet. Hvis ikke, kan du kjøpe et sådant kort eller eventuelt en (uforholdsmessig dyr) overgang fra VGA/DVI til S-video eller kompositt. Enklere måter finnes ikke såvidt meg bekjent. Edit: Så ikke tittelen om at det SKULLE gå gjennom kameraet... Beklager, da vet ikke jeg... Endret 6. februar 2005 av Rincewind76 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå