lokeland Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Plutselig da jeg skulle regne ut nok et stygt algebra stykke slo det meg at i en kalkulator finnes det jo en LCDskjerm! Så da jeg kom hjem å skrudde den opp så jeg at den hadde ledninger som LCDskjermene du får kjøpt på Hammar. Er det mulig å bruke denne, må jeg kjøpe kontrollerkort da eller? Lenke til kommentar
PoW Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Vel: Tror det vil bli veldig vanskelig å gjennomføre med mindre du er veldig dyktig innenfor elektronikk, har et datablad eller har mye flaks.. Det skader ikke å prøve, siden kalkulatoren trolig allerede er ødelagt... Lenke til kommentar
hurr Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Det skal som sagt en god dose med hell eller erfaring i elektronikkens verden for og få til dette, jeg tror det er både billigre og mer tidsparende og kjøpe hammar displayet, men det er ikke noe i veien for og prøve. Lykke til. Hurr Lenke til kommentar
e321 Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Men hvor er "kontroll kortet" i en slik en da? Kan du legge ut bilde av kalkulatoren(inni altså.. fra begge sider helst) så folket kan vise oss? Lenke til kommentar
hurr Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Kontrollkortet ligger mest sansynelig inne i en stor ic på selve "hovedkortet" det er gjort for og spare plass og for at det ikke var ment at det skal komme en "opfinnsom overklokker" for og ta displayet. Hurr Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Det er nok ikke noe problem, men du må LAGE programmet selv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå