zwift Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg er en warcraft 3 spiller som gjerne vil hoste games på battle.net; har stressa lenge, men det har aldri lykkes. (enda) etter mange trys med å åpne portene 6112-6119 har jeg heller valgt å fjerne alle firewalls. jeg har fjerna winxp built-in firewallen. Topcom firewallen (modem-routern), og også min jensen router firewall. Så sletta jeg norton og alle programmer som kunne inneholde firewall. men fremdeles så kan jeg ikke hoste games? hvorfor ikke... har jeg 1 firewall til ? wtf? håper noen kan hjelpe og takk på forhand Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Sånn jeg forstod det så har du disabla firewall på routern? (IKKE lurt!). Forward gameporten (du stiller den på options i wc3, default 6112) til ip'en til maskinen (lokal ip!) så skal alt funke! Forsikre deg om at han ikke kjører noen firewall på maskinen.. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hva slags abb. har du? Enkelte leverandører som Nextgentel har NAT, og NAT krever div. oppsett i routeren for å slippe spesifik trafikk inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå