TaZ Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Er der noe poeng i å bytte ut CPU/Hk? Har idag XP3200/NF7-S/6800 LE(AGP) Det er p.g.a at jeg har begynt å redigere fim jeg lurer,Vil de være nok å hente på redigering til å oppgradere eller er det lurest å vente en stund siden jeg og må bytte skjermkort og,skjermkortet holder fint for meg til mitt spillbruk... Er det Intel som er best når det gjelder videoredigering enda? Lenke til kommentar
athlon 3000+ Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hei! Som jeg vet er det Intel som er *Kongen* over videoredigering! Så hvis du har planer da så tror jeg det er best du går over til Intel. Mener 64bitterene til AMD skal være like kraftig som Intel's på det området!! MVH René Lenke til kommentar
sixx Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 vent ca. et år før du oppgraderer pcen din. en 3200 holder i lange baner fortsatt Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Mye minne og raske disker hjelper en del ang. videored. Lenke til kommentar
slimboy Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 vent ca. et år før du oppgraderer pcen din. en 3200 holder i lange baner fortsatt Enig, vent et års tid, kanskje det har kommet noen dobble cpu'r, ddr3, og noen sata disker som vet å utnytte sitt potensiale. Selv om du svir av 15 lapper idag, så tror jeg du vil bli skuffet. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Det var det jeg regnet med.. Har en raptor på vei fra mpx,erstatning for en 200GB som tok kveld.. Har en 160 GB en 200GB nå.,768MB ram. Endret 6. februar 2005 av taz Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Det var det jeg regnet med..Har en raptor på vei fra mpx,erstatning for en 200GB som tok kveld.. Har en 160 0g en 200GB nå.,768MB ram. 74GB Raptor ? Helst 1GB eller mer ram hjelper mye ved videoredigering... Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 37 GBen... Mente jeg leste at det var kommet en ny versjon av disse som var like(nesten) rask som 74GBen..Stemmer dette? Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Viktig med mye ram skal man redigere film. Også siden den 200gb disken tok kvelden her sa du er det viktig med harddisk kjøling. En raptor på 10 000 rpm blir vel varm. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Viktig med mye ram skal man redigere film. Også siden den 200gb disken tok kvelden her sa du er det viktig med harddisk kjøling. En raptor på 10 000 rpm blir vel varm. Den som tok kveld sto i et externt USB2 kabinett... Har et stort Chiftec kabinett med vifter(7v) som blåser rett på HDene så jeg er ikke redd for varmen..Vannkjøling på cpu,gpu,nb Men mer ram skal det bli. Endret 6. februar 2005 av taz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå