Anonym234 Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Har ei venninne som får blåskjerm ved oppstart. Det går noen sekunder så kommer den fine blåe skjermen.. Jeg har ikke fått sett på maskinen enda, men noen ideer om hva som kan være feil? En komponent som er løs? Virus? Hvis det ikke er noe som er løst inne i kassa, hva skal man gjøre for å redde det som er på maskinen? Lenke til kommentar
doublex1990 Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Redde? næh det lureste er vell og skru ut hardisken, sette den i en annen maskin og overføre der(til du har funni ut problemet). Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 hva står det på bluescreeenen a? det kan jo være minne eller noe anNet som er defekt gjort no med maskinen i det siste? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Hun rakk bare å lese to linjer før den slo seg av, og det stod noe om at den hadde en feil og at den ville skru seg av slik at det ikke skulle bli noe ødelagt. Jeg tipper det er noe inne i kassa som er løst. Lenke til kommentar
eXoTiCx Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 tipper det er noe med IDE kablene.. nettopp hatt ett slikt problem med en kompis sin maskin.. tok kun å kjørte maskinen med kun master disken aleine på en kabel.. det funka.. så innstalerte jeg XP på nytt Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Jeg har også opplevd det. Fikk det når jeg logget meg på med fingeravtrykk avleseren min. Fikk beskjed om at den hadde oppdaget en potensielt farlig situasjon, dvs. en farlig bruker, og at den ville slå av maskinen for å unngå skader på systemet. Slikt kan skje når man logger seg på med å "vise fingern". Neida, men det kan være som noen sier. Harddisk, ram osv. Selv pleier jeg å disable autorestart slik at jeg rekker å se feilen. Endret 6. februar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
eXoTiCx Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Får ALTID den feiler mens eg innstalerer Windows også.. Kjenner den godt.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå