DarkStarr Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg har bestilt BW og noen UV kabler på psdata.no samt noen minnekjølere som ikke kommer inn før 20.02.05 som jeg ikke gidder og vente på etter ukes vis med venting på BW så jeg lurer på om det går ann å slette de minnekjølerene jeg har bestilt... Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Er vel bare å sende PS Data en mail,evt ringe ??? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Går fint det.. Bare logg deg inn og slett det du ikke ska ha,eller slett hele orderen ogg legg inn ny Lenke til kommentar
Geir Willy Haugen Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Du kan endre ordre fra "Min Side" på psdata.no. Edit: Sier meg enig med taz... Endret 5. februar 2005 av Hauge Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 jeg kan ikke redigere ordren for da får jeg ikke BW til "julepris" Lenke til kommentar
Musty Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 en enkel telefon eller en mail som tidligere foreslått gjør nok susen skal du se.. Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 ok takk for svar sender en mail snart Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Eller du kan spørre de om du kan dele opp sendingen, slik at du får minnekjølerene ettersendt når de kommer. Bare et tips hvis du ville ha dem også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå