Gå til innhold

Hva slags mennesker respekterer du ikke ?

T.F.T

Anbefalte innlegg

Jeg respekterer egentlig alle i utgangspunktet, må vite en del om personen før jeg kan si at jeg ikke respekterer han/henne.

F.eks respekterer jeg Bush, selv om jeg ikke liker verken oppsynet hans eller meningene hans. Men han er en person med et privatliv som han ikke viser oss like mye av, der kan han være en annen person.

Unntatt fra "alle" over er flere som har gjort store forbrytelser, de fortjener ikke respekt, f.eks Bin Laden.

Er vel egentlig et spørsmål om hvor mye en legger i ordet "respektere"?

Føler at flere her setter "respektere" lik "mislike", evt "hate".

Hvis det er å mislike det er snakk om, så kan jeg skrive opp nesten alt som har kommet fram i denne tråden. Unntatt noen da, som for eksempel naboen til slipknot_fan :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg respekterer ikke:

-Hyperkristne folk som ringer på døren og skal lese fra bibelen i et håp om å få meg til å bli kristen!

-rasister!

-selvdiggere!

-Tyskere på bobliferie i norge!

-Pedofile!

-Voldsmenn!

-Folk som tror det er kult å røyke!

-Folk som skal ta æren for alt som andre gjør!

-Smiskere

-++

Lenke til kommentar
For å rette opp i uklarheter:

Nei, selvfølgelig er ikke alt Micheal Moore serverer like sant heller. Men han har et jævla godt poeng... Beklager, men jeg har virkelig noe imot Bush!!! Kan ikke noe for det.

Bare du innrømmer at det er fordommene dine og ikke fakta hatet baseres på så er det greit.

Hmm, jeg sa jo det da...

Jeg har nok litt fordommer ja...

Skal slutte med OT pratet etter denne posten.

Endret av H4ngm4N
Lenke til kommentar

Etter å ha tenkt en stund på dette, kommer jeg med min liste:

- Dyreplagere, spes. de som har det som jobb.

- Voldsmenn av all sort.

- Ortodokse mennesker.

- Populistiske politikere og de som tillater seg å bli hjernevasket av dem.

- Mobbere.

- Venner som viser seg å gi faen i deg når du virkelig trenger dem.

- Folk som rett og slett mangler grunnleggende folkeskikk

- Hyklerske religiøse mennesker (sånn ca. 75% av alle religiøse jeg har møtt og pratet med).

- Alle som ikke liker Meshuggah.

Lenke til kommentar

Jeg kjenner at sterkt hat bygge seg opp inne i meg når jeg ser en typisk "wolla"-pakkis. Får rett og slett lyst til å grisebanke de. Men det blir såklart med fantasien. For hvis man bare så vidt rører en pakkis, så kommer det, bokstavelig talt, et helt busslass full av svartinger får å ta deg.

Jeg er faktisk redd disse utlendingene. Jeg fæler meg nærvøs i nærheten av de. Tenker konstant på at nå kmmer jeg til å bli ranet, kanskje til og med knivstukket. Personlig sjekker jeg om lommeboken er på plass absolutt hver eneste gang jeg går forbi en av disse personene.

Edit: Nå skal det nevnes at jeg ikke er en voldelig person. Har aldri vært oppe i bråk og har aldri verken mottatt eller gitt slag.

Edit 2: Jeg er ett godt eksempel på fremmedfrykt i dagens sammfunn. (Xenofobi?)

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
Jeg kjenner at sterkt hat bygge seg opp inne i meg når jeg ser en typisk "wolla"-pakkis. Får rett og slett lyst til å grisebanke de. Men det blir såklart med fantasien. For hvis man bare så vidt rører en pakkis, så kommer det, bokstavelig talt, et helt busslass full av svartinger får å ta deg.

Jeg er faktisk redd disse utlendingene. Jeg fæler meg nærvøs i nærheten av de. Tenker konstant på at nå kmmer jeg til å bli ranet, kanskje til og med knivstukket. Personlig sjekker jeg om lommeboken er på plass absolutt hver eneste gang jeg går forbi en av disse personene.

Edit: Nå skal det nevnes at jeg ikke er en voldelig person. Har aldri vært oppe i bråk og har aldri verken mottatt eller gitt slag.

Ye spoke me maind!

Måtte nesten se på avatar for å sjekke at det ikke var jeg som sa det!

Lenke til kommentar
Hva slags mennesker respekterer du ikke ?

Politikere

Jeg respekterer ikke folk som hele tiden klager på politikerne. :hrm:

Synes de gjør en jævlig god, og ikke minst viktig jobb. Tror det er få folk som går på jobben og sliter like hardt for å få igjennon sine forslag som dem. Grunnen til at det går så tregt og at man er uenig i noen løsninger er at de har forskjellige meninger, men det er jo bra.

Det er helt greit å ikke respektere enkelte politikere, partier eller meninger. Jeg har for eksempel et stort problem med å respektere RV og Rød Ungdom. Men jeg syter ikke over "politikerne" hver gang det er noe jeg ikke liker.

Tenk deg om litt så er jeg sikker på at du er enig.

Lenke til kommentar

Skjønner deg utrolig godt! Har det slik selv også!

Lenke til kommentar

Her også så kan hatet bygtge seg opp til det ultimate, Da syns jeg veeldig synd på den personen tingen som jeg slår til..

Jeg repekterer ikke:

- Folk som tror de er bedre en deg

- Voldtektsmenn

- venner som gir faen i deg...

- Fjortisser, spes jenter som roter med alle og enhver i fylla... :innocent:

- Meg selv... jeg gjør så mye rart :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...