Mikal Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 14-åringer (og yngre) med Internett-tilkobling Et lite tips, ikke generaliser så mye. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 14-åringer (og yngre) med Internett-tilkobling Et lite tips, ikke generaliser så mye. Å si at generalisering er dumt er en dum generalisering... Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg respekterer ikke wolla-gutta på fitnessen her jeg bor. Jeg respekterer ikke folk som tror de er bedre enn alle andre. Jeg respekterer ikke blonde bimboer. Jeg respekterer ikke kristne som skal omvende alle ikke-kristne. Det er noen av de jeg ikke respekterer. Tar for lang tid å nevne alle. Lenke til kommentar
Mikal Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Å si at generalisering er dumt er en dum generalisering... Say again? Jeg generaliserer ikke når jeg sier at det ikke er alle som(14 år eller yngre) som oppfører seg som noen fjortiser. Man skal ikke skjære alle under en kam. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Et lite tips, ikke generaliser så mye. Et lite tips: Lær deg å lese ironi. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Mikal: Jeg påpekte din negative holdning til generalisering, jeg kritiserte deg ikke for at du selv generaliserer. Men mest var det ironisk ment. Endret 7. februar 2005 av T.F.T Lenke til kommentar
Mikal Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Haha? Du skriver en liste over hva du ikke respekterer, jeg leser listen og ser hva som står der. punktum finale. Men nok om det. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Det spiller ingen rolle. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Det hadde vært lettere å ramse opp de jeg faktisk respekterer, for det er ikke særlig mange. Vi snakker ikke om de som du har virkelig respekt for, for der er det ganske få her også... Men om de som du virkelig har lite respekt for.... hvis du skjønner... Lenke til kommentar
Goof Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Jeg respekterer ikke folk som tror de er bedre enn alle andre. Så lenge folk bare tror det synes jeg dette er bare flott. Bra med selvsikkerhet og høy selvtillit, men hvis du tenker på folk som oppfører seg deretter kan jeg skjønne problemet. Feks, jeg synes at jeg er bedre en ganske mange andre jeg kjenner, men jeg oppfører meg ikke som en innbilsk drittsek heller. EDIT: Dette var egentlig ikke bare et "angrep" på Grundigs teori, dere er mange som har sagt det samme i denne tråden. Endret 7. februar 2005 av Goof Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Det hadde vært lettere å ramse opp de jeg faktisk respekterer, for det er ikke særlig mange. Vi snakker ikke om de som du har virkelig respekt for, for der er det ganske få her også... Men om de som du virkelig har lite respekt for.... hvis du skjønner... Åh. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 For å rette opp i uklarheter: Nei, selvfølgelig er ikke alt Micheal Moore serverer like sant heller. Men han har et jævla godt poeng... Beklager, men jeg har virkelig noe imot Bush!!! Kan ikke noe for det. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Åh. Ihvertfall slik eg oppfatter tråden... Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 er det noen jeg absolutt ikke respekterer er det gjengene med wannabe-gangstere som man finner overalt. (virkelige gangstere er ikke mye bedre, men de plager ikke meg så ) Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg respekterer igrunn de fleste mennesker, folk med absolutte fordommer mot f.eks homofile eller personer med en annen hudfarge er det bare synd på. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg respekterer igrunn de fleste mennesker, folk med absolutte fordommer mot f.eks homofile eller personer med en annen hudfarge er det bare synd på. tror du må omformulere det der litt Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 For å rette opp i uklarheter:Nei, selvfølgelig er ikke alt Micheal Moore serverer like sant heller. Men han har et jævla godt poeng... Beklager, men jeg har virkelig noe imot Bush!!! Kan ikke noe for det. Bare du innrømmer at det er fordommene dine og ikke fakta hatet baseres på så er det greit. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) julenissen: Hehe, ikke så lett å transformere tankene mine ned på papiret. Menne...feck it. Natta! Endret 7. februar 2005 av flodhest Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Respekterer alle jeg... elsker dere koz og godnatt!! Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Ekstremt religiøse Pakkiser i drammen Utlendinger som lever på staten og nekter å integrere seg her i landet. gotere satanister pedofile "gangstere" (2 co0l 4 sChO0L you know what I'm saying!?) Meget bra liste Dr.X er igrunn enig i det som står der, bare det gjelder pakkisene som henger rundt her og gjør f skap. Og vis du finner en satanist her i Norge så er du god. Tror det er rimlig få av de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg