Gå til innhold

Hva slags mennesker respekterer du ikke ?

T.F.T

Anbefalte innlegg

Jeg har nok litt fordommer ja... Men når det gjelder G. W. Bush er jeg stolt av det. Den mannen er ikke klok. Og alle som tror på de usannhetene han stadig kommer med er heller ikke så lure at det gjør noe. Se Fahrenheit 9/11!!!

Hoh! Den setningen var ikke lite selvmotsigende da... :)

Nå er jeg ingen Bush-tilhenger, jeg liker ham ikke det spor. Men å tro på alle "fakta" som Michael Moore har forvridd slik at det skal se dårlig ut for Bush i Fahrenheit 9/11, blir litt for dumt. En må da være kritisk når en ser slike filmer. :yes;

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • Utlendinger som lever på staten og nekter å integrere seg her i landet.

Da må jeg legge til:

nordmenn som har blitt født her i Norge og fått alle mulighetene som livet kan tilby, men er likevel for late til å jobbe og snylter på staten.

Lenke til kommentar

Jeg respekterer ikke, og når jeg sier dette, så er det av inderlig HAT. Min topp-tre-liste lyder slik:

1. Danmark.

2. Danmark.

3. Danmark.

Jeg HATER Danmark. Spesielt danskenes oppførsel mot nordmenn. Jeg blir sur bare av å skrive denne posten.

Beklager, dansker, dere er noen idioter. Jeg vil ALDRI respektere dere.

EDIT:

Noen som vet om noen danske fora jeg kan utdype min frustrasjon? Skal selvsagt ikke skrive på norsk.

Endret av Bandidos Pelle
Lenke til kommentar
*snip*

Ok, du har "remove sweden" (en link som forøvrig ikke funker!) i signatur. Å du hater i tillegg danmark...

Du er en sann patriot... ;)

Så litt mer on-topic.

-Jeg respekterer ikke naive og lettlurte mennesker som f.eks lar seg verve til pyramide spill.

-Folk som ikke skjønner når de tar feil.

-Kristin Halvorsen, siden hun og partiet sitt ikke kan annet enn å syte og klage.

-Rasister

-Folk som slåss på byen

-Blitzere

edit: Måtte bare rette en GROV og/å feil, prøver å skjerpe meg!

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
*snip*

Ok, du har "remove sweden" (en link som forøvrig ikke funker!) i signatur. Å du hater i tillegg danmark...

Hehe, det var fordi noen svensker hadde laget en avstemning som het "Remove Norway from the internet". Da lagde jeg en avstemning som het "Remove Sweden". :p

Men ja, jeg er en vannvittig patriot. Jeg gråter like mye av glede når Danmark ryker ut av mesterskap o.l. (i idrett) som når Norge vinner. Danmark er noen idioter. Dermed basta!

Lenke til kommentar
*snip*

Hehe, det var fordi noen svensker hadde laget en avstemning som het "Remove Norway from the internet". Da lagde jeg en avstemning som het "Remove Sweden". :p

Men ja, jeg er en vannvittig patriot. Jeg gråter like mye av glede når Danmark ryker ut av mesterskap o.l. (i idrett) som når Norge vinner. Danmark er noen idioter. Dermed basta!

Patriots for evah!

Lenke til kommentar
*snip*

hehe :D

du er en skikkelig patriot, det er det stolthet over :thumbup:

liker ikke svensker egentlig jeg heller, hovedsaklig på grunn av det teite språket dems: ''grabbar hitta med den flaskan med kæffe og ete no glas'' :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...