tor_erik Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg har nok litt fordommer ja... Men når det gjelder G. W. Bush er jeg stolt av det. Den mannen er ikke klok. Og alle som tror på de usannhetene han stadig kommer med er heller ikke så lure at det gjør noe. Se Fahrenheit 9/11!!! Hoh! Den setningen var ikke lite selvmotsigende da... Nå er jeg ingen Bush-tilhenger, jeg liker ham ikke det spor. Men å tro på alle "fakta" som Michael Moore har forvridd slik at det skal se dårlig ut for Bush i Fahrenheit 9/11, blir litt for dumt. En må da være kritisk når en ser slike filmer. :yes; Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Se Fahrenheit 9/11!!! Tidenes! Vel, skal vi tro blindt på Michael Moore, men ikke GWB? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Se Fahrenheit 9/11!!! Ehem, en fin dames bak (les ræv) er heller ikke pen om du bare får se brunøyet! Sier ikke at F9/11 er bare løgn og fanteri, men det er kun de negative sidene blåst opp til de grader! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Se Fahrenheit 9/11!!! Tidenes! Vel, skal vi tro blindt på Michael Moore, men ikke GWB? Ikke hør på Bush sin propaganda! Moore sin er mye bedre! Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) For de av de av dere som er ofre for Moores effektive propaganda er denne artikkelen å anbefale, i tillegg til filmen Fahrenhype 9/11. For å vaske ut det resterende av hjernevasking... nok off - topic. Endret 7. februar 2005 av T.F.T Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg respekterer ikke mennesker som ikke aksepterer at det ikke er ett svar på et spørsmål/en situasjon, og flere svar kan være riktig. Jeg respekterer heller ikke folk som tror at alle som ikke liker det de liker er ignorant. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Utlendinger som lever på staten og nekter å integrere seg her i landet. Da må jeg legge til: nordmenn som har blitt født her i Norge og fått alle mulighetene som livet kan tilby, men er likevel for late til å jobbe og snylter på staten. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Da må jeg legge til:nordmenn som har blitt født her i Norge og fått alle mulighetene som livet kan tilby, men er likevel for late til å jobbe og snylter på staten. Ikke minst! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Tyskere. Så enig, så inderlig enig! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Jeg respekterer ikke, og når jeg sier dette, så er det av inderlig HAT. Min topp-tre-liste lyder slik: 1. Danmark. 2. Danmark. 3. Danmark. Jeg HATER Danmark. Spesielt danskenes oppførsel mot nordmenn. Jeg blir sur bare av å skrive denne posten. Beklager, dansker, dere er noen idioter. Jeg vil ALDRI respektere dere. EDIT: Noen som vet om noen danske fora jeg kan utdype min frustrasjon? Skal selvsagt ikke skrive på norsk. Endret 6. februar 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Det hadde vært lettere å ramse opp de jeg faktisk respekterer, for det er ikke særlig mange. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) *snip* Ok, du har "remove sweden" (en link som forøvrig ikke funker!) i signatur. Å du hater i tillegg danmark... Du er en sann patriot... Så litt mer on-topic. -Jeg respekterer ikke naive og lettlurte mennesker som f.eks lar seg verve til pyramide spill. -Folk som ikke skjønner når de tar feil. -Kristin Halvorsen, siden hun og partiet sitt ikke kan annet enn å syte og klage. -Rasister -Folk som slåss på byen -Blitzere edit: Måtte bare rette en GROV og/å feil, prøver å skjerpe meg! Endret 7. februar 2005 av Hyrlen Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg tror faktisk jenter utnytter gutter mer enn motsatt. Men for menn er det tabu... Jeg tror jenter utnytter mer enn gutter, bare at vi pakker det inn litt bedre. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 *snip* Ok, du har "remove sweden" (en link som forøvrig ikke funker!) i signatur. Å du hater i tillegg danmark... Du er en sann patriot... Hehe, det var fordi noen svensker hadde laget en avstemning som het "Remove Norway from the internet". Da lagde jeg en avstemning som het "Remove Sweden". Men ja, jeg er en vannvittig patriot. Jeg gråter like mye av glede når Danmark ryker ut av mesterskap o.l. (i idrett) som når Norge vinner. Danmark er noen idioter. Dermed basta! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 *snip* Ok, du har "remove sweden" (en link som forøvrig ikke funker!) i signatur. Å du hater i tillegg danmark... Du er en sann patriot... Hehe, det var fordi noen svensker hadde laget en avstemning som het "Remove Norway from the internet". Da lagde jeg en avstemning som het "Remove Sweden". Men ja, jeg er en vannvittig patriot. Jeg gråter like mye av glede når Danmark ryker ut av mesterskap o.l. (i idrett) som når Norge vinner. Danmark er noen idioter. Dermed basta! Patriots for evah! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 *snip* Ok, du har "remove sweden" (en link som forøvrig ikke funker!) i signatur. Å du hater i tillegg danmark... Du er en sann patriot... Hehe, det var fordi noen svensker hadde laget en avstemning som het "Remove Norway from the internet". Da lagde jeg en avstemning som het "Remove Sweden". Men ja, jeg er en vannvittig patriot. Jeg gråter like mye av glede når Danmark ryker ut av mesterskap o.l. (i idrett) som når Norge vinner. Danmark er noen idioter. Dermed basta! hehe du er en skikkelig patriot, det er det stolthet over liker ikke svensker egentlig jeg heller, hovedsaklig på grunn av det teite språket dems: ''grabbar hitta med den flaskan med kæffe og ete no glas'' Lenke til kommentar
andesam Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 folk som tror de er bedre enn andre, på en eller annen måte. de er det en god del av, tenk... Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) øh.. det må nok bli naboen det. (ikke deg knut) Endret 7. februar 2005 av slipknot_fan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg