Fredrik Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Oooh! Egoister Mobbere Løgnere Gutter som utnytter jenter Er mye mer, men dette er vel det jeg hater mest. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg respekterer sjeldent folk under 18 (ihertfall 16) som røyker, snuser og går på andre stoffer (alkohol er ikke alltid like teit). Så når man er atten på dagen så bare, wow man, youre a man of mine. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Oooh! Gutter som utnytter jenter Men det omvendte da.... det er bare sexy? Endret 6. februar 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hehe, nei, er vel ikke det. Det spørs jo hva gutten vil det. Ofte er det sånn at gutter utnytter jenter som tror at gutten bryr seg, mens gutten gir faen. Gutter er ofte bare ute etter å få seg noe, og driter i hvordan. Sånn kan det også være om en jente utnytter de, da er det bare kult. Men om det er følelser inne i bilde hos den ene parten er det ikke noe bra. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Vel... litt mer seriøst da.. Det du snakker om er vel å playe..: Å gi forvetninger om et seriøst forhold Skjer begge veier, og er nok like jævlig uansett.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Vel... litt mer seriøst da..Det du snakker om er vel å playe..: Å gi forvetninger om et seriøst forhold Skjer begge veier, og er nok like jævlig uansett.. Det jeg mener er at om det er følelser inne i bildet, er det like jævlig å bli "played". Men, det skjer etter mitt inntrykk oftere at jenter blir utnyttet enn gutter. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Mulig, men tror det er flere jenter som player enn det som blir gitt intrykk av... Jenter er jo liksom så "uksyldige". Mange tror fks. at omtrent ingen jenter *kremt* tilfredstiller seg selv.. Men det er faktisk så mange som over 60%(av de i 16-20års alderen) som gjør det... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Mulig, men tror det er flere jenter som player enn det som blir gitt intrykk av...Jenter er jo liksom så "uksyldige". Mange tror fks. at omtrent ingen jenter *kremt* tilfredstiller seg selv.. Men det er faktisk så mange som over 60%(av de i 16-20års alderen) som gjør det... ...Om ikke mer... Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg tror faktisk jenter utnytter gutter mer enn motsatt. Men for menn er det tabu... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Jeg tror faktisk jenter utnytter gutter mer enn motsatt. Men for menn er det tabu... Nja.. virker som folk enten har intrykk av at den ene eller det andre kjønnet gjør det mest. Endret 6. februar 2005 av TLZ Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Jeg respekterer ikke: -Mobbere -Usæriøse folk (folk som tar alt usæriøst, er uansvarlige osv.. har et par sånne i klassen ) -Alle som heter George W. Bush -Alle som er tilhengere av George W. Bush -Melodi Grand Prix deltagere ( Har Jan Teigen vært med i MGP? Isåfall er han unnskyldt.) Edit: fikset smiley Endret 6. februar 2005 av H4ngm4N Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 -Melodi Grand Prix deltagere ( Har Jan Teigen vært med i MGP? Isåfall er han unnskyldt.) Mange ganger. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Men det er faktisk så mange som over 60%(av de i 16-20års alderen) som gjør det... Vedder på at de gjør det flere ganger om dagen hele gjengen De må da det, i tillegg er det mye enklere for de å gjøre det enn det er for gutter. De slipper alt klinet og kan bare jokke på en stolpe eller noe med buksa på. Ble litt offtopic så her er en annen ting jeg ikke respekterer: - Jeg respekterer ikke mennesker som er uansvarlige (eks: folk som kjører villmann på vegen uten å tenke på alle de andre menneskene som er der) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 - Jeg respekterer ikke mennesker som er uansvarlige (eks: folk som kjører villmann på vegen uten å tenke på alle de andre menneskene som er der) Ord! For å fortsette litt der, Jeg respekterer ikke folk som tøffer seg med folk i bilen ved kjøre fort. I det hele tatt, folk som ikke tar et jævla hint eller fjorten. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) -Alle som heter George W. Bush-Alle som er tilhengere av George W. Bush Interessant. Min lille liste: Folk med store fordommer Mobbere Trafikksvin Drapsmenn (dersom de har en voldsomt god grunn til å drepe noen, får det muuuuliges passere ) Endret 6. februar 2005 av tor_erik Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) -Ghettoer og andre som ikke kan kle seg. -Feminister -Folk som sier at du ikke må ta allmen for der må du jobbe, og ber deg heller ta yrkesytdanning for det er lett. -Folk som tror det er tøft å få dårlige karakterer. -Folk som sier at basket er en pingle sport (, og håndball er så tøft) -Folk som går med samme bukse hele året.( er en i klassen min som har gått i samme bukse hele dette året, untatt 3-4 dager. Kødder ikke. ) -Folk som syns en burger fra MacDonalds er himmelen. Endret 6. februar 2005 av Wobokel Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) - "gangsta"-hip-hop-svær-hettegenser-sægge-som-f***-folk i fjortisalderen jeg også, er så lei av at folk trur jeg er en av de bare fordi jeg hører på hører på hip hop og går med caps -Folk som sier at basket er en pingle sport (, og håndball er så tøft) enig, basket er manne sport håndball er i mine øyne er sport for jenter og femi gutter Endret 6. februar 2005 av Rykende_Kaffe Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Vedder på at de gjør det flere ganger om dagen hele gjengen De må da det, i tillegg er det mye enklere for de å gjøre det enn det er for gutter. De slipper alt klinet og kan bare jokke på en stolpe eller noe med buksa på. OfT ble det og jeg fortsetter; For jenter tar det adskillig mye mer tid å skaffe en orgasme og det blir mye, ofte mer, kliss av en dame som fingrer Å det å jokke en stolpe med klær og alt blir nok for de fleste jenter trasig siden følsomheten deres er mye mindre en guttenes pluss at de har utvendige kjønnslepper som har samme formål som forhuden vår... Så nei, tror ikke det Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Ekstremt religiøse Pakkiser i drammen Utlendinger som lever på staten og nekter å integrere seg her i landet. gotere satanister pedofile "gangstere" (2 co0l 4 sChO0L you know what I'm saying!?) Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 -Alle som heter George W. Bush-Alle som er tilhengere av George W. Bush Interessant. Min lille liste: [*]Folk med store fordommer Jeg har nok litt fordommer ja... Men når det gjelder G. W. Bush er jeg stolt av det. Den mannen er ikke klok. Og alle som tror på de usannhetene han stadig kommer med er heller ikke så lure at det gjør noe. Se Fahrenheit 9/11!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg