Gå til innhold

Hva slags mennesker respekterer du ikke ?

T.F.T

Anbefalte innlegg

Svaret på posten min er altså nei?

En ting til jeg ikke respekterer:

- Folk som ikke innser at andre har rett ;):thumbup:

Ditto.

Jeg har ofte gitt meg i diskusjoner, er ikke typen som diskuterer bare for å vinne.. :shrug:

EDIT: Du sa bare at du hadde møtt noen få av dem. Og de få var drittsekker. Greit nok, men du gir intrykk av at du har forhåndsdømt de som du ikke har møtt.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nåja... synes han kan være fornuftig eg.... men han har en tendens til å også snakke dritt om folk in the process..

Da er du vel egentlig enig i det jeg prøvde å få frem der... Selv vi to sikkert har ganske vidt forskjellige syn på de sakene.

Lenke til kommentar
- Irakere ( fordi alle irakerne hvor jeg bor er helt duster i hue)

jævla rasist, jeg kjenner mange irakere og de kan være greie de, akkurat som nordmenn

Nå skal du få komme hit og sitte på fanget til Nicklas så skal Nicklas fortelle deg en liten ting:

Her bor det ikke mange irakere akkuratt, og de få jeg møter har dannet seg en liten gjeng som har som mål å gjøre livet surt for alle andre! Og jeg har aldri blitt plaget av noen "hvite" for å være litt "rasistisk" nå og nevne hudfarge.

Sånn, er dere fornøyde med forklaringa på hvorfor jeg ikke liker irakerne som bor her? Ja jeg sier irakerne fordi det lettere besrkiver hvem jeg snakker om. Hadde det vært noen fra Danmark hadde jeg sagt dansker, men det hadde vel ikke vært rasistisk for dere? Bare hør på dere selv! Det er dere som er rasister som tenker det værste med en gang! Ordene "rasist" og "rasistisk" burde blitt sensurert på forumet! Burde vært en ny lov som sa at disse ordene ikke var lov til å bruke på forumet!

k, jeg skjønner litt hva du mener da, men jeg ville da heller skrevet at jeg hater gjenger som det,

jeg kan nemlig ikke skjønne hvordan folk kan hate andre på grunn av hvor de kommer hva og hudfarge osv.

jeg vet det kan høres litt rart ut siden jeg er homofob, men det er vertfall min mening, :shrug:

men jeg har mange utenlandske venner også da

Lenke til kommentar

Slik jeg ser det er det du som ikke innser at TLZ har rett.

Jeg tolker det dit hen at du grer en helt folkeslag under en kamm på grunnlag av noen få irakere du har møtt.

Dersom det ikke er det du mener, bør du ordlegge deg litt tydeligere.

Lenke til kommentar

Slik jeg ser det er det du som ikke innser at TLZ har rett.

Jeg tolker det dit hen at du grer en helt folkeslag under en kamm på grunnlag av noen få irakere du har møtt.

Dersom det ikke er det du mener, bør du ordlegge deg litt tydeligere.

Han mener faktisk ikke det. Det han mener er at han ikke liker irakerene som bor i byen hans. Om det er alle eller kun de han har møtt er er usikker på, men virker som han ikke liker noen av dem.

Og ja: han burde så absolutt ordlegge seg bedre.

Lenke til kommentar

folk jeg ikke respekterer :

folk som tror de er no

pedofile

folk med P4 :p (kødd da!)

noen lærere

noen politi menn

frekke jævler(nesten som nr. 1)

rasister

nazister

folk som stjeler(ihvertfall som tar ting av kamerater)

folk som banker opp folk uten grunn(blind vold)

erke wannabe gangstere

folk som er ekstremt påstålige selv når de har feil

folk som tror de har rett i alt

transvestitter(det er bare så ekkelt:sick:)

folk som hater rap og liker rock og påstår at det er det eneste man kan høre på

Lenke til kommentar
Ser ut til at folk har glemt den stoerste gruppa:

Folk som bruker dop som heroin, amfetamin, you name it.

Så de stakkars folkene som sliter pshykisk, har problemer er langt nede, som kommer inn i dette som faktisk er lettere enn man tror bare forholdene er "lagt til rette". Tar en først et skritt blir det fort flere og rett i helvette..

Hvordan kan en ikke respektere de som står så og si nederst på rangstigen i samfunnet. De som daglig må ydmyke seg selv og blir tråkka på? De som stadig sitter å angrer og prøver men ikke kan.... Her kan jeg fortsette leeeenge, men skal ikke være nødvendig å forklare hvor synd det virkelig er på disse!

Og respekterer du ikke de stakkarene så sier det mest om deg!(og muligsens din alder)

Ja det finnes unntak, men som nevnt før skal en ikke slå alle under en kam pga noen få idioter.

Endret av Bogan
Lenke til kommentar

Så de stakkars folkene som sliter pshykisk, har problemer er langt nede, som kommer inn i dette som faktisk er lettere enn man tror bare forholdene er "lagt til rette". Tar en først et skritt blir det fort flere og rett i helvette..

Hvordan kan en ikke respektere de som står så og si nederst på rangstigen i samfunnet. De som daglig må ydmyke seg selv og blir tråkka på? De som stadig sitter å angrer og prøver men ikke kan.... Her kan jeg fortsette leeeenge, men skal ikke være nødvendig å forklare hvor synd det virkelig er på disse!

Og respekterer du ikke de stakkarene så sier det mest om deg!(og muligsens din alder)

Ja det finnes unntak, men som nevnt før skal en ikke slå alle under en kam pga noen få idioter.

Men mange legger opp til det selv da ;)

Lenke til kommentar

Men mange legger opp til det selv da ;)

Helt sannt det, men når en er under 20 år så er det synd at ens egen dummhet skal gjøre livet ens til et helvette... Mener at når en er ung så har en ikke ansvar, derfor blir det og vanskelig å ta ansvar for disse... 15 åringer som røyker hasjo og tror de er kule hater jeg, men for all del de er i en fase i livet som er håpløs, derfor mener jeg det er synd dette skal straffe dem resten av livet!

Det var den ene unntaksgruppen....

Men innlegget siktet jeg ikke til disse kule hasjrøykerene/hippe knarkerene Menb de som sliter med dette! For disse er det uten tvil skikkelig synd på!

Lenke til kommentar

-rasister (spesielt små gutter som har hatt en negativ opplevelse med utlendinger, og deretter hatt en megastor "chip" på sin skulder mot alle andre. Get over it)

-folk som kun klager over diverse ting, men ikke gjør noe med det.

-folk som mangler høflighet, bordskikk etc

-folk som ikke respekterer andres meninger, livssyn og/eller religion.

Lenke til kommentar

Jeg respekterer sjeldent folk under 18 (ihertfall 16) som røyker, snuser og går på andre stoffer (alkohol er ikke alltid like teit). Andre folk jeg ikke respekterer er folk som driter i skole, foreldre, regler og allmenn høflighet, og som kun vil gjøre det de vil (utforske og ha det gøy) og blir forbanna hvis de møter motstand.

Ellers er listen:

- Rasister

- Mobbere

- "gangsta"-hip-hop-svær-hettegenser-sægge-som-f***-folk i fjortisalderen

- Politikere som ikke holder det de lover

Lenke til kommentar
Jeg respekterer ikke folk som later som de er din venn, men når det kommer til stykke så svikter de deg uansett.

Vil faktisk gå så langt å si at eg nærmest hater sånne folk... det har dog med personlige erfaringer å gjøre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...