Gå til innhold

Hva slags mennesker respekterer du ikke ?

T.F.T

Anbefalte innlegg

- Irakere ( fordi alle irakerne hvor jeg bor er helt duster i hue)

Som igjen betyr at alle fra Irak er helt tullerus i huet. :ermm:

- Folk som Haltan (Som faktiskt tror dem har rett hele tiden og tror dem kan si hva dem vil uten at folk reagerer)

Han kan vel ikke dømme på annet grunnlag en hva han vet/ har erfart :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
- Folk med total sperre for ny lærdom.

- Respekterer ikke de fleste innvandrere (Rasist? bare på hobby basis)

- Trangsynte folk.

. Folk som ikke respekterer andre (kræsjer kanskje med nr. 3 men...)

Herregud mann. Det der blir jo bare å skyte seg selv i foten.

-Rasister

-Rånere (Mener da den typen som bruker bilen sin for å plukke opp jenter som er halvparten så gamle som dem selv)

-Bedrevitere og folk som tror de klarer å argumentere i mot en sak med å slenge usakelig dritt tilbake. (les. seixon (Selv om han er en veldig smart person med sine egne klare meninger(noe jeg respekterer), er debatt-teknikken hans helt forkastelig.))

Endret av Vo0do0
Lenke til kommentar
Han kan vel ikke dømme på annet grunnlag en hva han vet/ har erfart :roll:

Det finnes et gammelt jungelord som sier at man ikke skal dømme mennesker man ikke har grunnlag for å dømme, som f.eks hele Irak.

Nå nevnte jeg da Irakerne her i omerådet hvor jeg bor da. Og hvis jeg er rasist pga det da får jeg heller bare være det.

Lenke til kommentar

Ja, du sier at du ikke respekterer Irakere generellt fordi du ikke liker de få irakerene du kjenner. Generalisering så det holder.

Men men, litt døfødt diskusjon, siden jeg har rett og sånt uansett. Hoho.

Kaffe: Er ikke noe bedre å være rasist enn å ha noe imot homser, er det?

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

jævla rasist, jeg kjenner mange irakere og de kan være greie de, akkurat som nordmenn

Kaffe: Er ikke noe bedre å være rasist enn å ha noe imot homser, er det?

egentlig ikke, jeg klarer bare ikke å respektere dem

Endret av Rykende_Kaffe
Lenke til kommentar
- nazier

- rasister

- homser

- små tjuvradder

- folk som banker jenter

- folk som har vert en taper hele livet og så endelig fått seg noen venner de trur er veldig tøffe, og da trur de er no på grunn av det

Når du mener homofile, mener du slike du ser på tv - homsepatruljen?

Siste punkt, når de får seg venner så tror de at de er noe...i motsetning til deg som har alltid vært noe og skal banke de?

Lenke til kommentar
Nå nevnte jeg da Irakerne her i omerådet hvor jeg bor da. Og hvis jeg er rasist pga det da får jeg heller bare være det.

Har du møtt og "vurdert" alle på individuell basis?

- nazier

- rasister

- homser

- små tjuvradder

- folk som banker jenter

- folk som har vert en taper hele livet og så endelig fått seg noen venner de trur er veldig tøffe, og da trur de er no på grunn av det

Så fint at du er enige med nazister om homser da.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

jævla rasist, jeg kjenner mange irakere og de kan være greie de, akkurat som nordmenn

Nå skal du få komme hit og sitte på fanget til Nicklas så skal Nicklas fortelle deg en liten ting:

Her bor det ikke mange irakere akkuratt, og de få jeg møter har dannet seg en liten gjeng som har som mål å gjøre livet surt for alle andre! Og jeg har aldri blitt plaget av noen "hvite" for å være litt "rasistisk" nå og nevne hudfarge.

Sånn, er dere fornøyde med forklaringa på hvorfor jeg ikke liker irakerne som bor her? Ja jeg sier irakerne fordi det lettere besrkiver hvem jeg snakker om. Hadde det vært noen fra Danmark hadde jeg sagt dansker, men det hadde vel ikke vært rasistisk for dere? Bare hør på dere selv! Det er dere som er rasister som tenker det værste med en gang! Ordene "rasist" og "rasistisk" burde blitt sensurert på forumet! Burde vært en ny lov som sa at disse ordene ikke var lov til å bruke på forumet!

Lenke til kommentar
Nicklas: svar på posten min.

Nei! Nå skal du lese posten MIN så skal du se at du får svar! Jeg sier det igjen så du skal få det med deg:

Jeg sa irakere fordi det lettere beskriver hvem jeg snakker om. Hadde jeg sagt dansker så hadde dere ikke kalt meg rasist eller hva?

Lenke til kommentar

Nicklas: Svaret på posten min er altså nei?

Ser ut til at folk har glemt den stoerste gruppa:

Folk som bruker dop som heroin, amfetamin, you name it.

Ah, de glemte vi ja!

Folks om har det vanskelig! De kan vi ikke respektere!

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...