TLZ Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Eg prøver til mitt beste å dømme folk individuelt... men følgende folk kan eg være svært kritiske mot: -Mobbere -Rasister -Sexister (mannsjåvenister) Endret 6. februar 2005 av TLZ Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 - Afganere (er ikke rasist, men kan ikke fordra di som bor der jeg bor!) ... Og derfor kan du ikke fordra hele Afghanistan? JA!! Du innser hvor latterlig det er? Jeg liker ikke morra mi eller sotresøstra mi, derfor kan jeg ikke fordra kvinner. Ontopic: kan ikke fordra narkiser Røykere Fulle folk Overlegne folk Fjortisser som tror de kan alt fordi de har drept noen i CS, og tror lydene er identiske med virkeligheten. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Respekterer ikke folk som ikke respekterer meg, så enkelt er det. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 - Afganere (er ikke rasist, men kan ikke fordra di som bor der jeg bor!) ... Og derfor kan du ikke fordra hele Afghanistan? JA!! Du innser hvor latterlig det er? Jeg liker ikke morra mi eller sotresøstra mi, derfor kan jeg ikke fordra kvinner. Er di Afganere? Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Og vet vet du hva HalTan, fordra og ikke respektere er faktisk to forskjellige ting!! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Og vet vet du hva HalTan, fordra og ikke respektere er faktisk to forskjellige ting!! Og? Men vet du hva. Jeg tror ikke jeg gidder å kaste bort mer tid på dette. Lenke til kommentar
Leon Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Og vet vet du hva HalTan, fordra og ikke respektere er faktisk to forskjellige ting!! *kremt* Du "posta" fortsatt et punkt med "afganere" (som du kaller dem) i en liste over mennesker du ikke respekterer. (Det at du heller ikke kan fordra dem bedrer ikke saken i mine øyne). *kremt* Endret 6. februar 2005 av tipp-ex Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 møter alle med respekt (iaffal i edru tilstand). så utviker mengden respekt seg etterhvert som jeg blir kjent med de...... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Jaja, får tilgi ham for det, da. Er sikkert litt trøtt og fortumla, langt forbi sengetid for små guttebasser nå. :] Endret 6. februar 2005 av HalTan Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Mykje vesentlig er nevnt her, kan legge til at eg ikkje synes stort om folk som piner/er stygge mot dyr. Sånne folk er feige! Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Ok, liste. - Rasister som faktisk dypt og inderlig mener det - 14-åringer (og yngre) med Internett-tilkobling - Ashlee Simpson - Mobbere - Valgerd Ovenstående summerer ganske fint opp min liste og. Kan få legge til Carl I. Hagen også, som forøvrig er en førsteklasses premie-idiot. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Jeg respekterer ikke amerikanere og andre folk som ikke har startet to eller flere verdenskriger. Du foretrekker de som starter kriger altså? Endret 6. februar 2005 av Jan-Erik Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Jeg respekterer ikke utlendinger(uansett rase) som kommer til landet kun for å voldta, drepe og stjele. (Denne kan diskuteres, men ikke i denne tråden.) Jeg respekterer heller ikke folk som driver med konemishandling. (Jeg vet at enkelte ganger går det andre veien, men det er rimelig sjeldent i forhold til førstnevnte) Ellers er det vel: - Bedrevitere aka forståsegpåere - Løgnhalser - Dyremishandlere (ikke dra vinger av fluer, men være voldelig mot dyr) - Mobbere <---- Er du en mobber, så tenk på at du kan ha ødelagt en person psykisk. Edit: Dyremishandlere måtte også få en plass. Endret 6. februar 2005 av SupremeX Lenke til kommentar
.V. Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Ok, liste. - Rasister som faktisk dypt og inderlig mener det - 14-åringer (og yngre) med Internett-tilkobling - Ashlee Simpson - Mobbere - Valgerd Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Valgerd er søt... - mishandlere, enten det er barn, koner eller dyr. Stjerneeksempel Endret 6. februar 2005 av T.F.T Lenke til kommentar
Solid Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Valgerd er søt... - mishandlere, enten det er barn, koner eller dyr. Stjerneeksempel Det der er avskummet på jorda. Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Respekterer ikke folk som har fordom, de fleste i her.. Enkel er det EDIT; Respekterer ikke meg selv jeg heller PGA jeg er en av dere Endret 6. februar 2005 av andre_goaaal Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg har vanskelig for å respektere klyser... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) EDIT3: Glem heeele greia. Slett innlegget Sånn som noen pleier og gjøre.. Endret 6. februar 2005 av Bundy Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Dette er en tråd for hva slags mennesker dere ikke respekterer. Hva dere hater kan dere ta i hatbås - tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg