Dommedagsprofet Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg vil ikke si jeg har null respekt for, men heller mindre respekt for noen personer. Samfunnssnyltere av alle slag. Skolesnyltere, trygdesnyltere, innvandrersnyltere, osv. Lite som irriterer meg mer. Alle Røykere. Jeg ser ikke en eneste virkelig fordel med røyking. Uansett er balansen mellom de positive og de negative sidene ved det som skilpadden og haren, uten tvil. Jeg ser bare at det indikerer dårlig selvkontroll og dårlig evne til å stå i mot gruppepress. Personer som uten videre slenger seg på anti-Bush-bølgen. Personlig føler jeg ikke at jeg har et godt nok grunnlag til å uttale meg så arrogant om det som så altfor mange nordmenn gjør. Det dårligste argumentet jeg hører er at Bush bare er "dum" eller "idiot". Herregud, finnes det tåpeligere uttalelser? Det går defintivt IKKE an å bli øverste leder for et folk på nærmere 300 millioner (og attpåtil ved to valg etter hverandre) hvis man er etter folkelig oppfatning bare "dum"! De uttalelsene slår vel på en måte ganske tilbake på personene som kommer med dem, ville jeg tro... Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 USA er fullt av jøder, og styres stort sett av jøder.Israel er fullt av jøder Israel vil ha mer plass å boltre seg på Dette blir tatt opp i FN FN sier nei USA har veto o FN USA er jøde USA bruker veto rett USA hjelper Israel og ta over større landeområder USA er Jøder USA går til krig for olje Av olje kommer det penger USA har økt forsvarsbudsjettet med 400milliarder Penger finansiert av ubegrunnet krig Disse pengene skal USA bruke til å drepe Iran og ta pengene deres Disse pengene skal brukes til å ta et nytt land USA vil ta over verden USA er jøder Jøder vil ta over verden hva faen feiler deg? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Alle Røykere. Jeg ser ikke en eneste virkelig fordel med røyking. Uansett er balansen mellom de positive og de negative sidene ved det som skilpadden og haren, uten tvil. Jeg ser bare at det indikerer dårlig selvkontroll og dårlig evne til å stå i mot gruppepress. har du i det hele tatt noe som helst grunnlag til å ha ''mindre respekt'' for røykere? du sier røykere har ''dårlig evne til å stå i mot gruppepress''. har du noen gang tenkt på at det ikke alltid er gruppepress som gjør at noen byner å røyke, men at de rett og slett har lyst eller syns det er deilig eller at de har lyst til å prøve det? personlig hadde jeg lyst til å smake så jeg gjorde det, jeg likte smaken og fortsatte. en jeg kjenner bynte faktisk på den måten at han satt hjemme og kjeda seg og plutselig fant ut at han skulle kjøpe en 20 pakning, med andre ord ikke noe gruppepress og ikke dårlig selvkontroll, noen syns rett og slett det er deilig. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 *antisemittisk bullshit* Jeg vil utnevne deg til hw.no forumets offisielle Knøl. Yay! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Permban x 1337 plzkthx Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 *antisemittisk bullshit* Jeg vil utnevne deg til hw.no forumets offisielle Knøl. Yay! +1 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) *loads of bullshit* Disclaimer, ironi kan forekomme. Endret 10. februar 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Denne tråden har gått over grensen, og stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg