lceman™ Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 SLiter med å respektere: Storkjefta byfolk DELL hetsere Nintendo hetsere folk som liker å høre på O-zone Sikkert veldig ironisk men; fjortiser. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 flertallet Nettopp ja, jeg går ut ifra at du har kilder på dette. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Den litt spesielle "kulturen" med tilsynelatende dyre biler, klær o.l. Trodde folk tok den jeg. "Erkepakkiser". Kjenner mange innvandrere som er hyggelige også, men det finnes vanvittig mange idioter som jeg har lyst å sparke til helsike ut av landet. Stemmer, det er forskjell på en pakkis og en pakistaner Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Må ærlig si at jeg sliter med å respektere fjortiser o.l. av den typen som drikker seg fra sans og samling på sprit i helgene, og som sitter bakerst i bussen og skråler på hverdagene. Og for ikke å snakke om de småfeite fjortisjentene som MÅ bruke hvite klær, gjerne så små og tettsittende at flesket dingler litt utenfor, samtidig som den rosa tangaen lekent avslører sitt utseende over buskekanten. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Og for ikke å snakke om de småfeite fjortisjentene som MÅ bruke hvite klær, gjerne så små og tettsittende at flesket dingler litt utenfor, samtidig som den rosa tangaen lekent avslører sitt utseende over buskekanten. Haha, enig. 1000 eksempler på det her i byen. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 "litt uenig"...og som sitter bakerst i bussen og skråler på hverdagene. Og for ikke å snakke om de småfeite fjortisjentene som MÅ bruke hvite klær, gjerne så små og tettsittende at flesket dingler litt utenfor, samtidig som den rosa tangaen lekent avslører sitt utseende over buskekanten. Blir rett og slett lei meg jeg når jeg ser feite folk gjør et desperat førsøk på å se sexy ut! Hadde vært mye bedre for både dem og andre hvis de hadde gått i klær i riktig størrelse og ment for formen deres! Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Forresten, jeg har ikke så mye respekt for wiggaz (hvite mennesker som kler seg som "gangstere"): Bare et eksempel. ÆSJ ÆSJ ÆSJ det er noe av det værste jeg noen gang har sett Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 det er noe av det værste jeg noen gang har sett Du mener quoten? Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Har rett å slett 0 respekt for folk som ikke svarer ordentlig, bare kødder, rapp kjefta, drittunger, folk som tror de er noe +++++ Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 jeg hater pakkiser men pakistanere derimot er greie folk! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) jeg respekterer ikke de som er rasister, og de som oppfører seg som idiotiske drittsekker. Endret 9. februar 2005 av 2mass Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Respekterer overhodet ikke egoistiske folk som stjeler fra andre, kun for å tjene penger til eget bruk (stjele - selge - masse gryn). Jeg merket f.eks for litt siden at 3-4 stykker jeg har kjent siden barneskolen og vært en del med, hadde begynt å naske mobiler, MP3-spillere osv for så å tilby hver eneste sjel de ser, gøyale ting til en utrolig billig penge. Der sank respekten og "vennskapet" til minus 100.000.000.000 (mine beste venner ligger på pluss 100). Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Eg respekter ikke folk som ikke respekterer meg eller mine synspunkter eller min smak. Nei det er altfor mange eg ikke respekterer men orker ikke å skrive DEN lange listen. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Forresten, jeg har ikke så mye respekt for wiggaz (hvite mennesker som kler seg som "gangstere"): Verre med folk som henger med utlendinger og snakker gebrokkent norskt og er wolla! jeg kjenner en som til tider skal være hissig når han henger med ganstere, han byner å skulle være kul å true folk og snakke som utlendinger :!: jeg blir bare flau på hans vegne Haha, seriøst? Dere må være samme person. hvem? meg og darstarr? hvis du mene oss, neida, vi bare kjenner hverandre Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 RaddiserJøder Innvandrere (les: ikke utlendinger, men innvandrere) Arabere Gotere Klagende røykere Taggere "Gangstere" Får jeg spørre, hvorfor har du ikke respekt for jøder? De klager!!! (har en "fest" hver dag hvor de gjør ting for å symbolisere tidligere forfølgelser, f. eks spiser flatt brød for å signalisere da de ikke hadde tid til å la brødet gjære fordi de ble forfulgt. De er krigerske! Utspekulerte! Prøver å ta over verden! De er veldig like muslimene på mange måter, men er flinkere til å skjule sine onde hensikter (smartere) De er flinke til å få sympati, fra for eksempel dere som tenker at jeg er en løgnaktig nazi som ikke skjønner hvor vanskelig det er å være jøde. Det er vanskelig fordi de gjør det vanskelig. Det ble IKKE drept 10 mill jews under WW2, og det er ikke så synd på dem. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 RaddiserJøder Innvandrere (les: ikke utlendinger, men innvandrere) Arabere Gotere Klagende røykere Taggere "Gangstere" Får jeg spørre, hvorfor har du ikke respekt for jøder? De klager!!! (har en "fest" hver dag hvor de gjør ting for å symbolisere tidligere forfølgelser, f. eks spiser flatt brød for å signalisere da de ikke hadde tid til å la brødet gjære fordi de ble forfulgt. De er krigerske! Utspekulerte! Prøver å ta over verden! De er veldig like muslimene på mange måter, men er flinkere til å skjule sine onde hensikter (smartere) De er flinke til å få sympati, fra for eksempel dere som tenker at jeg er en løgnaktig nazi som ikke skjønner hvor vanskelig det er å være jøde. Det er vanskelig fordi de gjør det vanskelig. Det ble IKKE drept 10 mill jews under WW2, og det er ikke så synd på dem. hæ?? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Torsteinen, seriøst. Føler du deg smart nå eller noe? Skal forresten vedde på at du ikke kjenner en eneste jøde. (Jeg er for øvrig fornærma på vegne av mine jødiske venner). Endret 10. februar 2005 av HalTan Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 diskusjon, nå!! gikk glipp av den forrige så Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 USA er fullt av jøder, og styres stort sett av jøder. Israel er fullt av jøder Israel vil ha mer plass å boltre seg på Dette blir tatt opp i FN FN sier nei USA har veto o FN USA er jøde USA bruker veto rett USA hjelper Israel og ta over større landeområder USA er Jøder USA går til krig for olje Av olje kommer det penger USA har økt forsvarsbudsjettet med 400milliarder Penger finansiert av ubegrunnet krig Disse pengene skal USA bruke til å drepe Iran og ta pengene deres Disse pengene skal brukes til å ta et nytt land USA vil ta over verden USA er jøder Jøder vil ta over verden Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 USA er fullt av jøder, og styres stort sett av jøder.Israel er fullt av jøder Israel vil ha mer plass å boltre seg på Dette blir tatt opp i FN FN sier nei USA har veto o FN USA er jøde USA bruker veto rett USA hjelper Israel og ta over større landeområder USA er Jøder USA går til krig for olje Av olje kommer det penger USA har økt forsvarsbudsjettet med 400milliarder Penger finansiert av ubegrunnet krig Disse pengene skal USA bruke til å drepe Iran og ta pengene deres Disse pengene skal brukes til å ta et nytt land USA vil ta over verden USA er jøder Jøder vil ta over verden det må være noe av det dummeste jeg har hørt i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg