PlatinumFlyer Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Har du virkelig bodd andre steder i Norge? Hvis ikke så kan du ikke si at kun et sted er levbart, akkurat som nyutdannede studenter som påstår at dem kan alt og vet hvordan ting skal være uten å i det hele tatt å ha vært i arbeidslivet.. Jo forresten, jeg bodde noen år på Eiksmarka i Bærum. Hva med østre aker? jeg har hørt at det bor en baker som baker kringler og julekaker der....(kunne ikke dy meg) Østre Aker bydel holder jeg meg LANGT unna! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Skal vi se: - Innvandrerkulturen og alle dens medlemmer Kan du utdype den litt? Håper egentlig den ikke er så negativ som den høres ut.. Den litt spesielle "kulturen" med tilsynelatende dyre biler, klær o.l. Trodde folk tok den jeg. "Erkepakkiser". Kjenner mange innvandrere som er hyggelige også, men det finnes vanvittig mange idioter som jeg har lyst å sparke til helsike ut av landet. - Folk fra Oslo Vest generelt. Har bare dårlige minner fra møte med slike. Senest for to helger siden hadde vi en tufs som hadde forvillet seg her blandt godtfolk. "Fett belte" Har noen fra Oslo Vest gjort deg noe? Er tross alt det eneste levbare stedet i Norge å bo, nesten.. Store belter er in, var hans veldig spesielt eller? Skjønner ikke helt hvorfor du ikke kan respektere oss fra vest? Jepp, dere har oppført dere som idioter, prøvd dere på damene vårs (uten hell selvsagt) og prøvd å trøkke meningene deres over på folk som overhodet ikke er interessert i dere, kulturen deres eller pengene deres. Jeg baserer selvsagt mitt utsagn på de jeg har møtt fra din "verden", kan godt hende dere er gromkarer, uten at jeg verken vet eller tror noe på det. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Jepp, dere har oppført dere som idioter, prøvd dere på damene vårs (uten hell selvsagt) og prøvd å trøkke meningene deres over på folk som overhodet ikke er interessert i dere, kulturen deres eller pengene deres. Jeg baserer selvsagt mitt utsagn på de jeg har møtt fra din "verden", kan godt hende dere er gromkarer, uten at jeg verken vet eller tror noe på det. Hvor bor du?? Selv har jeg etter litt for mange uhell erfart at "like barn, leker best", og at jeg ikke kan være sammen med en jente som f.eks. bare har ett bad...... Takler det ikke, det blir for store forskjeller. Ser ingen grunn til å prøve meg på jentene "deres", selvom de sikkert kan være fine... OK; kanskje heg hadde prøvd meg hvis hun var skikkelig blond og deilig, og sånn passe høy, men tror nok ikke det.. Trykke meninger over folk? Hva sikter du til? Tviler på at noen fra vest går rundt og trykker sin kultur og sine meninger over folk?! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Tviler på at noen fra vest går rundt og trykker sin kultur og sine meninger over folk?! Oi, jeg glemte visst at dere står høyere enn andre og har derfor ikke behov for å spre deres kultur. Det er nok av dere allerede. Hadde bare en episode med en fyr her fra som flyttet til Oslo Vest, kom hjem igjen og var helt transformert. Mulig jeg ikke bør si dette, men mye av det du skriver høres helt idiotisk ut. Jeg tviler faktisk på at du er seriøs i mange situasjoner. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Tviler på at noen fra vest går rundt og trykker sin kultur og sine meninger over folk?! Oi, jeg glemte visst at dere står høyere enn andre og har derfor ikke behov for å spre deres kultur. Det er nok av dere allerede. Hadde bare en episode med en fyr her fra som flyttet til Oslo Vest, kom hjem igjen og var helt transformert. Mulig jeg ikke bør si dette, men mye av det du skriver høres helt idiotisk ut. Jeg tviler faktisk på at du er seriøs i mange situasjoner. Jeg er stort sett meget seriøs, det pleier å markeres med smiley el. om jeg er useriøs/spøker.. Vi står ikke nødvendigvis høyere enn andre mennesker, men i noen tilfeller virker det jo sånn.. det er ikke vår skyld, er det vel? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Vi står ikke nødvendigvis høyere enn andre mennesker, men i noen tilfeller virker det jo sånn.. det er ikke vår skyld, er det vel? Nei, det er vel pengene tenker jeg. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Vi står ikke nødvendigvis høyere enn andre mennesker, men i noen tilfeller virker det jo sånn.. det er ikke vår skyld, er det vel? Nei, det er vel pengene tenker jeg. Nå vrir du om på det jeg sier, det var slettes ikke det jeg mente eller sa.. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Vi står ikke nødvendigvis høyere enn andre mennesker, men i noen tilfeller virker det jo sånn.. det er ikke vår skyld, er det vel? Nei, det er vel pengene tenker jeg. Folk med penger finnes over alt... men folk som liker å vise frem hver eneste krone de bruker finner du kun i oslo-vest/bærum. (gjelder norge) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Vi står ikke nødvendigvis høyere enn andre mennesker, men i noen tilfeller virker det jo sånn.. det er ikke vår skyld, er det vel? Nei, det er vel pengene tenker jeg. Nå vrir du om på det jeg sier, det var slettes ikke det jeg mente eller sa.. Ser ikke noen annen grunn til at dere skulle skille dere fra andre mennesker. Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 At det er et høyere antall "snobber" i Oslo Vest enn andre steder kan nok stemme, men det blir latterlig å si at ALLE som bor der tilhører den gruppen. Golfbag: Feil. Det finnes slike mennesker mange andre steder enn bare Oslo Vest. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Enig der ass! Jenter som bare har et bad er ikke noe å samle på! Fysj, de er sikkert forferdelige personer. Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Selv har jeg etter litt for mange uhell erfart at "like barn, leker best", og at jeg ikke kan være sammen med en jente som f.eks. bare har ett bad...... Takler det ikke, det blir for store forskjeller. Ser ingen grunn til å prøve meg på jentene "deres", selvom de sikkert kan være fine... OK; kanskje heg hadde prøvd meg hvis hun var skikkelig blond og deilig, og sånn passe høy, men tror nok ikke det.. Overflatiskhetens høyborg.. når du vurderer mennesker ut i fra hvor mange bad de har bør du virkelig vurdere å ta en kalddusj og komme inn i den virkelige verden, for du har tydeligvis store vrangforestillinger om mennesker fra "den andre siden av byen". Lenke til kommentar
AlexG Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hm.. Hva med alle som ikke har respekt for Norge og de lovene og reglene som gjelder der. Også alle de forskrudde kristne og muslimer og jøder som skaper den festlige stemningen i verden nå... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Selv har jeg etter litt for mange uhell erfart at "like barn, leker best", og at jeg ikke kan være sammen med en jente som f.eks. bare har ett bad...... Takler det ikke, det blir for store forskjeller. Ser ingen grunn til å prøve meg på jentene "deres", selvom de sikkert kan være fine... OK; kanskje heg hadde prøvd meg hvis hun var skikkelig blond og deilig, og sånn passe høy, men tror nok ikke det.. Overflatiskhetens høyborg.. når du vurderer mennesker ut i fra hvor mange bad de har bør du virkelig vurdere å ta en kalddusj og komme inn i den virkelige verden, for du har tydeligvis store vrangforestillinger om mennesker fra "den andre siden av byen". Seriøst, jeg var sammen med en jente som bare hadde 1,5 bad.. Og sånt går rett og slett ikke lengden! Rett og slett! Det er ikke min feil, men jeg har selv smertlig erfart at like barn, de leker FAKTISK best... Høres kanskje kynisk ut, men er faktisk ikke det.. Jeg var faktisk i Posthuset forrige fredag, og det ligger som kjent på Plata.. Så jeg vet hva jeg snakker om.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 da sparer vi oss for mer heller idiotisk off topic snakk og holder oss on topic Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg har vansker med å respektere mennesker som vurderer kjæresteemner etter antall bad. (PS: plata ligger ikke ved postgirobygget) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg har vansker med å respektere mennesker som vurderer kjæresteemner etter antall bad. (PS: plata ligger ikke ved postgirobygget) Jeg vurderer slettes ikke bare etter det, unnskyld meg her. Jeg ser etter om hun er blond, om hun er passe høy, om hun er sånn passe smart, og ganske riktig, at hun seriøst har mer enn ett bad... Og jeg har funnet henne! Og Plata ligger da ganske så riktig ved postgirobygget. Pappa er konsulent en dag i uken omtrent i et selskap som holder til postgirobygget, og han kaller vitterlig det for Plata. Men da sier jeg takk for meg i denne diskusjonen, og håper den er avsluttet. Lenke til kommentar
StoreStå Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg liker ikke innvandrere fordi man ikke kan være trygge på de... Mange som sikkert er gode mennesker, men flertallet stjeler,lyver eller har en kniv i innerlomma... fysh!!!1 Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 respekterer ikke: -rasisster. -folk som bare er ute etter bråk og alltid skal ødelegge for andre. -folk som dømmer andre folk uten skikkelig grunnlag. sikkert mange flere jeg ikke kommer på nå.... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Eg sliter litt med å respektere folk som faller som fluer for rasistisk og anti-innvandrer propaganda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg