Gå til innhold

Hva slags mennesker respekterer du ikke ?

T.F.T

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Skal vi se:

- Folk fra Oslo Vest generelt. Har bare dårlige minner fra møte med slike. Senest for to helger siden hadde vi en tufs som hadde forvillet seg her blandt godtfolk. "Fett belte"

- Demonstranter uten hemninger

- Lærere som misbruker makten sin og faktisk tror at de får respekt uten å gjøre seg fortjent til det

- Løgnere

- Egoister som virkelig utbroderer rollen (for vi er faktisk egonaut alle sammen)

- Blasfemikere

- Folk som vil andre vondt

- Liberalister (sånn som jeg har oppfattet dem)

- Terrorister

- Innvandrerkulturen og alle dens medlemmer

- Bevisste kverrulanter

- Folk som seriøst mener "yt etter evne, få etter behov" er rettferdig

- Skinnhellige autoriteter

- Folk som plasserer seg selv høyere enn andre på grunn av ting som talent eller penger

- Etnosentrikere

- Rasister

- Nazister

- Fascister

- Alle som mener det er teit å ikke respektere synet til de tre overnevnte gruppene

- Metal-folk som lever etter boken (tr00 n3cr0)

- Trangsynte pensjonister

- Folk som lever i nuet

- Folk som "ikke har noen bekymringer"

- Pedofile

- Dyreplagere

- Sabotører

Listen er lengre...

Lenke til kommentar
- Folk fra Oslo Vest generelt. Har bare dårlige minner fra møte med slike. Senest for to helger siden hadde vi en tufs som hadde forvillet seg her blandt godtfolk. "Fett belte"

Har noen fra Oslo Vest gjort deg noe? Er tross alt det eneste levbare stedet i Norge å bo, nesten.. Store belter er in, var hans veldig spesielt eller? Skjønner ikke helt hvorfor du ikke kan respektere oss fra vest?

Lenke til kommentar

Har noen fra Oslo Vest gjort deg noe? Er tross alt det eneste levbare stedet i Norge å bo, nesten..

jaha? :hmm:

Lenke til kommentar

Har noen fra Oslo Vest gjort deg noe? Er tross alt det eneste levbare stedet i Norge å bo, nesten..

Antar at jeg kanskje må bo litt i Bergen under studiene, men ellers så kan jeg ikke tenke meg et eneste annet sted enn bydelene Vestre Aker, Ullern, eventuelt Frogner og Nordre Aker, å bo.

Lenke til kommentar

Antar at jeg kanskje må bo litt i Bergen under studiene, men ellers så kan jeg ikke tenke meg et eneste annet sted enn bydelene Vestre Aker, Ullern, eventuelt Frogner og Nordre Aker, å bo.

Hva med østre aker? jeg har hørt at det bor en baker som baker kringler og julekaker der....

(kunne ikke dy meg)

Endret av GolfBag
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...