Dorian Gray Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Haha, seriøst? Dere må være samme person. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Forresten, jeg har ikke så mye respekt for wiggaz (hvite mennesker som kler seg som "gangstere"): Bare et eksempel. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Ah, så det er slik gangstere kler seg... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Gangstere uten smak og penger, kanskje.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Ah, så det er slik gangstere kler seg... Fant ikke noen passende beksrivelse. Regnet med at folk så bildene og skjønte tegninga. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Fredo, you're my older brother... and I love you...but don't ever take sides, with anyone, against the family again. Ever. Neeeh... Endret 9. februar 2005 av HalTan Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Respekterer ikke mennesker som ikke respekterer meg Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Forresten, jeg har ikke så mye respekt for wiggaz (hvite mennesker som kler seg som "gangstere"): Verre med folk som henger med utlendinger og snakker gebrokkent norskt og er wolla! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Skal vi se: - Folk fra Oslo Vest generelt. Har bare dårlige minner fra møte med slike. Senest for to helger siden hadde vi en tufs som hadde forvillet seg her blandt godtfolk. "Fett belte" - Demonstranter uten hemninger - Lærere som misbruker makten sin og faktisk tror at de får respekt uten å gjøre seg fortjent til det - Løgnere - Egoister som virkelig utbroderer rollen (for vi er faktisk egonaut alle sammen) - Blasfemikere - Folk som vil andre vondt - Liberalister (sånn som jeg har oppfattet dem) - Terrorister - Innvandrerkulturen og alle dens medlemmer - Bevisste kverrulanter - Folk som seriøst mener "yt etter evne, få etter behov" er rettferdig - Skinnhellige autoriteter - Folk som plasserer seg selv høyere enn andre på grunn av ting som talent eller penger - Etnosentrikere - Rasister - Nazister - Fascister - Alle som mener det er teit å ikke respektere synet til de tre overnevnte gruppene - Metal-folk som lever etter boken (tr00 n3cr0) - Trangsynte pensjonister - Folk som lever i nuet - Folk som "ikke har noen bekymringer" - Pedofile - Dyreplagere - Sabotører Listen er lengre... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 - Folk fra Oslo Vest generelt. Har bare dårlige minner fra møte med slike. Senest for to helger siden hadde vi en tufs som hadde forvillet seg her blandt godtfolk. "Fett belte" Har noen fra Oslo Vest gjort deg noe? Er tross alt det eneste levbare stedet i Norge å bo, nesten.. Store belter er in, var hans veldig spesielt eller? Skjønner ikke helt hvorfor du ikke kan respektere oss fra vest? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 - Folk fra Oslo Vest generelt. Har bare dårlige minner fra møte med slike. Senest for to helger siden hadde vi en tufs som hadde forvillet seg her blandt godtfolk. "Fett belte" (Ps. Jeg bor på Oslo Vest, men er vel ikke en del av den "generelle" hop, regner jeg med) Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Skal vi se: - Innvandrerkulturen og alle dens medlemmer Kan du utdype den litt? Håper egentlig den ikke er så negativ som den høres ut.. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Innvandrere (les: ikke utlendinger, men innvandrere) Mora mi er innvandrer, fra Islandn (riktignok). Tenker du på alle innvandrere eller de fra fjerne land? De fleste innvandrerne i Norge kommer fra våre naboland! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Innvandrere (les: ikke utlendinger, men innvandrere) Mora mi er innvandrer, fra Islandn (riktignok). Tenker du på alle innvandrere eller de fra fjerne land? De fleste innvandrerne i Norge kommer fra våre naboland! Er STOR forskjell på vestlige og ikke-vestlige innvandrere da.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 - Folk fra Oslo Vest generelt. Har bare dårlige minner fra møte med slike. Senest for to helger siden hadde vi en tufs som hadde forvillet seg her blandt godtfolk. "Fett belte" Har noen fra Oslo Vest gjort deg noe? Er tross alt det eneste levbare stedet i Norge å bo, nesten.. jaha? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 - Folk fra Oslo Vest generelt. Har bare dårlige minner fra møte med slike. Senest for to helger siden hadde vi en tufs som hadde forvillet seg her blandt godtfolk. "Fett belte" Har noen fra Oslo Vest gjort deg noe? Er tross alt det eneste levbare stedet i Norge å bo, nesten.. jaha? Antar at jeg kanskje må bo litt i Bergen under studiene, men ellers så kan jeg ikke tenke meg et eneste annet sted enn bydelene Vestre Aker, Ullern, eventuelt Frogner og Nordre Aker, å bo. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Antar at jeg kanskje må bo litt i Bergen under studiene, men ellers så kan jeg ikke tenke meg et eneste annet sted enn bydelene Vestre Aker, Ullern, eventuelt Frogner og Nordre Aker, å bo. Hvorfor ikke ? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Har du virkelig bodd andre steder i Norge? Hvis ikke så kan du ikke si at kun et sted er levbart, akkurat som nyutdannede studenter som påstår at dem kan alt og vet hvordan ting skal være uten å i det hele tatt å ha vært i arbeidslivet.. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) - Folk fra Oslo Vest generelt. Har bare dårlige minner fra møte med slike. Senest for to helger siden hadde vi en tufs som hadde forvillet seg her blandt godtfolk. "Fett belte" Har noen fra Oslo Vest gjort deg noe? Er tross alt det eneste levbare stedet i Norge å bo, nesten.. jaha? Antar at jeg kanskje må bo litt i Bergen under studiene, men ellers så kan jeg ikke tenke meg et eneste annet sted enn bydelene Vestre Aker, Ullern, eventuelt Frogner og Nordre Aker, å bo. Hva med østre aker? jeg har hørt at det bor en baker som baker kringler og julekaker der.... (kunne ikke dy meg) Endret 9. februar 2005 av GolfBag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg