T.F.T Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Må vel utvide min egen liste litt: - De som ikke tåler/respekterer at andre syntes noe annet om noe/mener noe annet enn dem selv. - Mobbere. - De som alltid skal MÅ rett, og aldri kan inrømme egne feil og feilgrep. - Folk som lyver meg bevisst opp i ansiktet. Ikke små filleting. - Folk som gang på gang ikke holder det de lover. - Rasister. - Voldstektsmenn. - Dyreplagere, konemishandlere. - Folk uten normal folkeskikk som ikke oppfører seg ordentlig. - Venner som ikke bryr seg. Er nevnt noen ganger. Listen er vel lenger, men disse er vel de viktigste. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Jeg kjenner at sterkt hat bygge seg opp inne i meg når jeg ser en typisk "wolla"-pakkis. Får rett og slett lyst til å grisebanke de. Men det blir såklart med fantasien. For hvis man bare så vidt rører en pakkis, så kommer det, bokstavelig talt, et helt busslass full av svartinger får å ta deg. Jeg er faktisk redd disse utlendingene. Jeg fæler meg nærvøs i nærheten av de. Tenker konstant på at nå kmmer jeg til å bli ranet, kanskje til og med knivstukket. Personlig sjekker jeg om lommeboken er på plass absolutt hver eneste gang jeg går forbi en av disse personene. Edit: Nå skal det nevnes at jeg ikke er en voldelig person. Har aldri vært oppe i bråk og har aldri verken mottatt eller gitt slag. Edit 2: Jeg er ett godt eksempel på fremmedfrykt i dagens sammfunn. (Xenofobi?) Jeg skjønner hva du mener. Men det er heldigvis et fåtall av innvandrere som er slike mennesker. Mange av dem er greie karer. Blir litt smånærvøs innimellom jeg også, men det kan jeg bli når det kommer nordmenn mot meg også. (Heldigvis er jeg ganske høy og ser litt eldre ut enn det jeg er, så hver gang jeg møter noen som virker "truende" blåser jeg opp brystkassa og later som jeg er stor:p) @Zyklon: Alle som ikke liker Meshuggah? :!: Nice one! Lenke til kommentar
.V. Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 - Alle som ikke liker Meshuggah. Med frykt for å få en rasende Zyklon på døra med øks; hva er Meshuggah? Litt kjapp googling avdekket at det mest sannsynlig hadde noe med musikk å gjøre, men googling er slitsomt så det ble med det ene søket... Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Et band ja, helt riktig. Spiller ganske spesill musikk (progressivt, metal +++). Tør ikke si noe bestemt sjanger, jeg er også redd for å få en rasende Zyklon på døra med øks! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 De har veldig sære måte å definere seg selv på(noe langt og sært som eg ikke husker og satser på at Zyklon kommer til å nevne..)... men de er vel en type prog thrash metal.... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 De har kalt seg "apocalyptic math metal" en gang...men de er ikke så glad i kategorisering av musikken sin, så de står nok ikke for det fremdeles. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) - Folk som nekter å innsjå at andre har andre meininger enn dei. - Folk som råner og høyrer på techno omtrent til bilen detter fra kverandre av suben i bagasjerommet. - Fjortiser som trur dei er alt og kan alt - Det norske skulesystemet - Norsklæraren min - "Heavy metal idol-david" - Diverse andre patetiske artister - Veldig religiøse folk, og igrunn religion generelt. Endret 8. februar 2005 av arve87 Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Jeg endret mening over natten, jeg respekterer ikke: - muslimer - overkristne - ikke-religiøse ekstremister (nei!! dere må for all del ikke tro på noe) - de som tror at kommunismen ville ha fungert - snyltere - gjeng-pakkiser - innvandrere som bor i norge men ikke vil lære norsk - personer som ikke bruker evnene sine til fordel for samfunnet (kloke som er lavt-utdannede, dumme som er høyt-utdannede) - homofile som ikke kan oppføre seg normalt i 2 sek - rånere - de som hører på tekno - gutter som hører på boyband - kriminelle, pedofile, narkomane - bedragere og hvitsnippforbrytere - alle dem som ikke respekterer meg - Esben Esther Pirelli Benestad - Valgerd Svarstad Haugland - gother, satanister - filosofer / filosofi-kjennere / teoretikere / historikere - kunstnere som maler en klatt og en stripe, trykker det i 100 eksemplarer og selger for 4000 kroner stykk og LIKEVEL får kunstnerlønn. Brenn hardt og lenge. Dvs. de fleste kunstnere. - Egentlig kan vi vel si dette om alt som har med finkultur å gjøre. Brenn opera, brenn ballett, brenn abstrakt kunst. - De personene som av en eller annen grunn vil at staten skal betale 10 millioner for å ha 3 røde kunst-stålkuler hengende i lysefjorden. - De fleste av dem dere andre nevner. - Alle jentene som prøver seg på meg men ikke tar nei for et nei. Endret 9. februar 2005 av GolfBag Lenke til kommentar
svamp Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Jeg endret mening over natten, jeg respekterer ikke: (Liste) Beklager at jeg tar meg den frihet å tolke innlegget ditt, men jeg syns det der ser mer ut som en "mislike/evt hate"-liste . Tror du har respekt for noen av de der jeg (i følge min def. på respekt. Som jeg sa tidligere er det vel flere måter å bruke ordet respekt på) Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Det er vel værre å hate enn å ikke respektere? Jeg hater f.eks. ikke dem som hører på tekno, fordi jeg kjenner ingen med vettet i behold som gjør dette. Derfor kan jeg ikke si jeg hater dem, men jeg respekterer ikke deres valg. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Det er vel værre å hate enn å ikke respektere? Jeg hater f.eks. ikke dem som hører på tekno, fordi jeg kjenner ingen med vettet i behold som gjør dette. Derfor kan jeg ikke si jeg hater dem, men jeg respekterer ikke deres valg. Men å ikke respektere et valg er ikke det samme som å ikke respektere personen som tok valget. En som hører på tekno kan vel være en grei og fornuftig person - som det er fullt mulig å respektere, uten at en respekterer hans valg om å like tekno. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) - Folk som tror de er bedre en deg- Voldtektsmenn - venner som gir faen i deg... - Fjortisser, spes jenter som roter med alle og enhver i fylla... - Fjortisser generelt Og ikke minst: - Homofober Edit: pluss stort sett alt som kan "kopieres" fra andre i denne posten... Eks: Kriminelle, folk som skal prakke pa deg deres egne meninger, osv osv... Endret 9. februar 2005 av Jonnar Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 voldtektsmenn, pedofile, rasister, homofober, fjortisser, folk som må på dø og liv forsvare usas imperalisme og utenlandspolitikk, alt jeg kommer på nå Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Raddiser Jøder Innvandrere (les: ikke utlendinger, men innvandrere) Arabere Gotere Klagende røykere Taggere "Gangstere" Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Jøder og muslimer er nevnt, ser jeg. For en verden. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) *slettet* Jeg vet hvordan ting blir tolket her. Endret 9. februar 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
svamp Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 RaddiserJøder Innvandrere (les: ikke utlendinger, men innvandrere) Arabere Gotere Klagende røykere Taggere "Gangstere" Får jeg spørre, hvorfor har du ikke respekt for jøder? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg har ikke respekt for: George W. Bush (takk, Michael Moore) Jøder (takk, Leni Riefenstahl) Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) pedoer relgioner rasister skinkerytttere wannabee gangstere folk som ikke tar et hint idioter folk som har et problem med meg folk jeg ikke liker lærere snut politikere kommunefolk nazier moralister fanatiske ikke røykere femi gutter folk som ikke klarer å holde kjeften sin Endret 9. februar 2005 av Rykende_Kaffe Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 pedoerrelgioner rasister skinkerytttere wannabee gangstere folk som ikke tar et hint idioter folk som har et problem med meg folk jeg ikke liker lærere snut politikere kommunefolk nazier moralister fanatiske ikke røykere femi gutter folk som ikke klarer å holde kjeften sin der ja! det var en skikkelig liste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg