T.F.T Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Tenkte jeg skulle lage en tråd om dette, da jeg syntes det er interessant å vite deres meninger om dette. Jeg respekterer ikke; - De som ikke tåler/respekterer at andre syntes noe annet om noe/mener noe annet enn dem selv. - Mobbere. - De som alltid skal MÅ rett, og aldri kan inrømme egne feil og feilgrep. - Folk som lyver meg bevisst opp i ansiktet. Ikke små filleting. - Folk som gang på gang ikke holder det de lover. Hva med dere ? Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg respekterer ingen av de folkene du nevnte! Lenke til kommentar
Goof Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg respekterer ikke medlemmer av Rød Ungdom. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Du har virkelig fått med kremen av ikke-respekterte mennesker der. Edit: Rasister er en viktig type ikke-respekterte. Endret 5. februar 2005 av |/|etallica Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Jeg respekterer ikke medlemmer av Rød Ungdom. Tør jeg spørre hvorfor ? Endret 5. februar 2005 av T.F.T Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg respekterer ikke: Mobbere Rasister (seriøse) Folk som er frekke som f**n Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg respekterer ikke drittsekker, og bedrevitere. Lenke til kommentar
Goof Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg respekterer ikke medlemmer av Rød Ungdom. Tør jeg spørre hvorfor ? Jeg har mine grunner og syn, men syntes ikke vi skal dra i gang noen politisk debatt rundt det nå. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg respekterer ikke amerikanere og andre folk som ikke har startet to eller flere verdenskriger. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg hater dere alle. Ikke ta på meg sa jeg! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg respekterer ikke folk som generaliserer. En del her kan tygge på den . Lenke til kommentar
cerion Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg respekterer ingen jeg ikke kjenner meget godt. Folk er søppel og jeg vet det. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 - Mobbere - Afganere (er ikke rasist, men kan ikke fordra di som bor der jeg bor!) - Frekke folk - Narkovrak Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 - Afganere (er ikke rasist, men kan ikke fordra di som bor der jeg bor!) ... Og derfor kan du ikke fordra hele Afghanistan? Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 - Afganere (er ikke rasist, men kan ikke fordra di som bor der jeg bor!) ... Og derfor kan du ikke fordra hele Afghanistan? JA!! Lenke til kommentar
Peprepupp Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Kan ikke fordra folk som er så jævla hyggelige på msn og tlf, og når man kommer ut med og finner på noe, så er de sykt frekke og arrogante! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Ok, liste. - Rasister som faktisk dypt og inderlig mener det - 14-åringer (og yngre) med Internett-tilkobling - Ashlee Simpson - Mobbere - Valgerd Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 - Afganere (er ikke rasist, men kan ikke fordra di som bor der jeg bor!) ... Og derfor kan du ikke fordra hele Afghanistan? JA!! Du innser hvor latterlig det er? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 jeg liker ikke pakistaner naboene mine Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg møter alle mennesker med normal høflig respekt. Så er det heller opp til dem om de gjør seg fortjent til å beholde den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg