Orac.aka.Xanthin Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Vel for noen dager siden begynnte harddisken min og lage skurrelyder ( alt stoppet opp når d skjer) når skurrelyden går over fortsetter alt som videre. Denne ble kjøpte av komplett ,kjøpt som demovare. Har jeg ennå garanti på denne hvis den eventuelt skulle si farvel. Noe jeg kan gjøre for at den ikke skal lage den lyden , eller fikse hdden helt alle svar er velkomne Mvh Tor Martin Lenke til kommentar
Orac.aka.Xanthin Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 *bump* Lenke til kommentar
wanka Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hvis den lager skurrelyd bør du jo bytte den så fort som mulig. Er nok ikke lange garantitiden du har på demovarer. Lenke til kommentar
Orac.aka.Xanthin Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 burde vel være en del granti tid igjen hos samsung men ikke hos komplett.. Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 *bump* ingen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar
genesis Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) hvor gammel er disken? har du mistet data? Jeg mister data på mine to disker hele tiden....... nå i det siste mister jeg viktige filer per. minutt/ 1/2 time...... de er under 1 år. Endret 8. februar 2005 av genesis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå