data-smurf Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hei. Tenkte jeg skulle bytte kabinett her, og i den så er det en 300 w psu som følger med. dere tror sikkert jeg har postet feil her nå dere leser dette, men det har jeg ikke. for spørsmålet er hvor mye W trekker ett X800 Pro kort Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Kan ikke gi det nøyaktig watt, men har lest at x800pro trenger lite strøm, like mye eller mindre enn r9800pro\xt Lenke til kommentar
corcky Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 ATI anbefaler en 300w PSU eller større så det går nok sikkert bra skal du se. Om du da ikke sitter på en Qtec. Lenke til kommentar
Valent Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 trenger mer strøm enn en 9800pro.. Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) trenger mer strøm enn en 9800pro.. Oversikt over strøm bruket til skjermkortene EDIT: skriveleif Endret 5. februar 2005 av bensinkanna Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg