mck Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg har hatt iPod'n siden høst ferien, kjøpte i Norge via apple.no, men nå har den ene øreproppen blitt ødelagt. Det er bass den bare skurrer på. Hva skal jeg gjøre? Kontakte apple? Kjøpe noe annet? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Kjøpe en god hodetelefon, så får du mye bedre lyd enn det de dårlige pluggene som følger med gir. Sennheiser PX100 er en god kandidat. Endret 6. februar 2005 av Peterman Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Sennheiser er å annbefale. Dette er et kvalitetsmerke, jeg har bare gode erfaringer med Sennheiser. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 På sidene til apple er det et skjema du kan fylle ut så får du tilsendt nye i posten gratis. Har gjort dette 3 ganger selv. Lenke til kommentar
mck Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 På sidene til apple er det et skjema du kan fylle ut så får du tilsendt nye i posten gratis. Har gjort dette 3 ganger selv. Link ? Lenke til kommentar
mck Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 En annen ting også, noen som har erfaring med Sennheiser PX200? Har i dag koss porta pro, disse to i forhold med hverandre? fyldig bass? Har sett på de, men er usikker om de ikke er alt for like porta proen med tanke på prisen.. Vet ikke helt jeg.. Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Jeg har hatt iPod'n siden høst ferien, kjøpte i Norge via apple.no, men nå har den ene øreproppen blitt ødelagt. Det er bass den bare skurrer på. Hva skal jeg gjøre? Kontakte apple? Kjøpe noe annet? Samme her! Høyre ørepropp skurrer også, bare to dager etter at jeg kjøpte Ipoden Så jeg gikk over til Koss Porta Pro, nå er høyre siden f'***a også, det har ikke gått mer enn en uke Er det mulig?! Endret 8. februar 2005 av Spidy Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) På mine Sennheiser px100 er det bare å ta bort hår eller lignende inni, under den svarte mjuke der hvor øret ligger når hodetelefonene er på hodet(vet ikke hva det heter ) Endret 8. februar 2005 av Thom Merlin Lenke til kommentar
mck Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Da ble løsningen at jeg ringte apple support og fikk beskjed om at de ville sende meg nye ørepropper Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå