Innos Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Her står det at den vga kjøleren er bundla med big water, kan det være han som skrev det ikke heløt fatta betydningen av bundled og de mener at den passer til/skal bruker med big water? Lenke til kommentar
Innos Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 At den kommer med bigwater eller at han har skrevet feil? For kan tenke meg at theraltake hadde lagt det inn på bigwater information sida at den også fulgte med. Lenke til kommentar
Patz Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Det er selvfølgelig feil, har bigwater selv. Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 vga blokk er ikke bundla med bigwater Lenke til kommentar
Innos Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Det er selvfølgelig feil, har bigwater selv. Ja, mn den vga blokken er helt ny, så kan hende dette bare gjelder de som blir bestilt fra thermaltake etter dette? Lenke til kommentar
Thel Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Det vil sikkert komme pakker ettervert med både Bigwater og GPU blokk, men du vill nåkk også få tak i kun TT bigwater! Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Det står som BILDETEKST at det er slik den ser ut sammen med Big Water! Ser du i spesifikasjonen til Big Water-settet, står det ikke nevnt en tøddel om noen vga-blokk! Tenker man seg litt om, så skjønner man dette. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Ja, men det er jo greit å være sikker, siden jeg skal ha big water, og hvis den hadde kommet med en sånn, hadde det vært leit å kjøpe en. Noen som vet om den passer til mitt kort? Står i profilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå