Hetland Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 hva må jeg gjøre for å finne datanaskiner i windows netverket i fedora c3? Lenke til kommentar
huf Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Installere samba. For å sjekke om det er inne, åpne opp filbehandleren din, og skriv smb:/ å se hva som skjer. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 ok takk...har det nå, men når jeg prøver å komme inn på en delt mappe på netverket så kommer det opp et windu hvor jeg må skrive passord og brukernavn for å komme inn på den mappen Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Om det ikkje er brukarnamn/passord på mappa prøv blankt evt berre gjest/guest som brukarnamn. Endret 6. februar 2005 av objorkum Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 ja der gikk det.. takk for hjelpen Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 ja der gikk det..takk for hjelpen Husk å sette bedre brukernavn/passord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå