Thorsen Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Se her ta en titt på denne: Det er ikke akkurat noen liten sak, mer info her http://www.thermaltake.com/coolers/cl-p007...er/cl-p0071.htm Endret 6. februar 2005 av Thorsen Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) TISS? Herregud!!! Fy FA** Jev** Sevlmords kjøler ass!! OMG!!! Endret 5. februar 2005 av Tnn Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Jøss!! Veldig God!! Men dette er vel feil postet? Nyhet? Endret 5. februar 2005 av o(O)phus Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Er vel ikke noe spesielt nyhet, men hvis en moderator mener den passer bedre der skal jeg ikke sette meg imot det jeg. Postet den her siden jeg egentlig ikke vet hvor legne den har vært på markedet. Edit: Omformet litt Endret 5. februar 2005 av Thorsen Lenke til kommentar
corcky Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 692g. Tror det er noen hovedkort / kabinett som kan slite med å få plass til den. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 692g. Tror det er noen hovedkort / kabinett som kan slite med å få plass til den. Kommer til og bøye hele HK med HKplate vettuh! herreguuud! JALLA! Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Kommer til og bøye hele HK med HKplate vettuh! herreguuud! JALLA! Er kanksje litt fare for det i og med at tyngdepunktet ligger ganske langt ute fra hk og ikke helt inntill som normale kjølere. Lenke til kommentar
whom Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 692g. Tror det er noen hovedkort / kabinett som kan slite med å få plass til den. Kommer til og bøye hele HK med HKplate vettuh! herreguuud! JALLA! 692g var ikke så gale.. Ser værre ut enn det faktisk er. Det går nok helt fint for dem sok ikke føler for å løfte for å så slippe pcen jevnlig.. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Å feste denne kjøleren etter "ørene" på socketen tror jeg ikke er noen god ide. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Lurer litt på hvordan den kjøler jeg, spesielt med en 120mm vifte hengenes på seg. Ser ut som om den ska klare å få vekk mye varme iallefall. Endret 5. februar 2005 av Thorsen Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Den største zalmankjøleren, den av bare Cu. Veier i overkant av 900g. Men den der så diger ut ! Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Den største zalmankjøleren, den av bare Cu. Veier i overkant av 900g.Men den der så diger ut ! Forskjellen er jo at zalman sin ligger tett intill hk, mens denne stikker langt ut. Får en helt annen vektfordeling. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Fa** ass, dette skulle en nesten tru at var April narr vettuh! :!: Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Den største zalmankjøleren, den av bare Cu. Veier i overkant av 900g.Men den der så diger ut ! Forskjellen er jo at zalman sin ligger tett intill hk, mens denne stikker langt ut. Får en helt annen vektfordeling. Nemlig! Lenke til kommentar
whom Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Skjønner meg ikke helt på slike ribber. De skal være vifteløse, men det følger med en vifte ment til å kjøres mot ribben, altså ikke veldig vifteløs. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Skjønner meg ikke helt på slike ribber. De skal være vifteløse, men det følger med en vifte ment til å kjøres mot ribben, altså ikke veldig vifteløs. Viften er vel valgbar, avitable option. Kjølerer funker nok både med og uten, men for seriøs overklokking må den nok ha en vifte på seg eller et kabinett med bra luftgjennomstrømning. Lenke til kommentar
ElMo,- Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 hvor mye koster det monstre ? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 hvor mye koster det monstre ? vil tippe at det blir veldig mye! men...er vell noen sinnsjukt kraftige festemetoder som skal i kabinettet....? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Ikke mer enn 406,- på psdata ser det ut til http://www.psdata.no/ps.asp?it=110880&mlevel=011600 ++ for eventuelle vifter Kanskje overklokking.no bør teste denne Lenke til kommentar
ElMo,- Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 ja d burde di den ser et stykke vild ut ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå