exmith2k Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hei.. Har Gainward 6600GT. Spiller alle spill helt fint, utenom Far Cry. Har lest alle postene her på forumet om de som har problemer med det, jeg har prøvd å installere far cry patch 1.3 og nyeste driver til kortet(nvidia) og strømpluggen i kortet er tilkoblet.... Grafikken på Farcry er sykt dårlig, vannet ser helt forferdelig ut og alt er firkantete osv Har stressa sykt med dette å det blir aldri bedre... Hva er galt? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 hmm, prøv og reinstaller spelet, også patchen og sjå om det går då. Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 hmm, prøv og reinstaller spelet, også patchen og sjå om det går då. Har formater og Å det hjalp ikke... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 er bare å installere 1.3 patchen så kommer det seg skal du se Lenke til kommentar
corcky Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 er bare å installere 1.3 patchen så kommer det seg skal du se Han har installert 1.3 patchen. Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 er bare å installere 1.3 patchen så kommer det seg skal du se Har instalert den, når jeg går inn i Far Cry så står det at det er instalert Patch 1.3... Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hvis det er flere som har samme problem, da kan du nok vente deg en ny patch, evt fiks fra nvidia ganske så snart Lenke til kommentar
genesis Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Prøv, 1.3 + windows updates + nyeste drivere til skjermkort (og chipsett?)......... Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Prøv, 1.3 + windows updates + nyeste drivere til skjermkort (og chipsett?)......... Alt det der er nettop gjort:S sykt rart, kjører alle andre spill perfekt... Lenke til kommentar
corcky Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Sleng opp et screenshot. Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Sleng opp et screenshot. Screenshot Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Sjekk dette og, har instalert patch... Lenke til kommentar
Grape Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Huff ikke si sånt, jeg får 6600GT på mandag... Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Huff ikke si sånt, jeg får 6600GT på mandag... Heaheahea Men det er standard at det kun er sånn på min pc;o) Men vilket 6600 GT kort får du på mandag då? Gainward? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg beskylder deg ikke for noe nå, Men er spillet pirat? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Prøv nestnyeste driver. Det skal ha hjulpet en del andre med samme problem. Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg beskylder deg ikke for noe nå, Men er spillet pirat? Hvordan det? Har alltid hatt det på iso, å det fynka bra med ATI radeon 9700 Pro... Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Prøv nestnyeste driver. Det skal ha hjulpet en del andre med samme problem. Klarer ikke å finne 2. nyeste driver. Kan du prøve? nVidia driver.... Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg så faktisk ikke noe feil med screenshottet ditt... meg det er noe galt med? Jeg har aldri kunnet spille det på høy grafikk da men Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg så faktisk ikke noe feil med screenshottet ditt... meg det er noe galt med? Jeg har aldri kunnet spille det på høy grafikk da men 7 venner av meg har sett på når jeg har spilt å de sier at vannet ser helt fake ut og at alt ser så utydelig ut og at det er sykt dårlig grafikk... Trodde nå at Far Cry var et spill med bra grafikk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg