enkasasa Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 heisann.. jeg har en linksys ruter, og et trådløst nettverksystem over tre maskiner. men det jeg trenger er å åpne noen porter for at nedlastning skal gå fortere.. dette gjelder programmet abc torrent.. noen som kan hjelpe meg med det? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Tok meg 3 sekunder å finne dette på google... Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hei kaenha. Bruk søkefunksjonen her på forumet. Jeg søkte og fant faktisk 4 tråer bare de siste 30 dagen når jeg søkte: "linksys and åpne and porter". Lykke til som forum bruker! Hvis du allerede har søkt, men ikke finner hjelp i disse tråene, så spør i en av de tråene først. Noen er her på forumet blir litt grætne når det lakker og lir mot natt. Det blir jeg også, men prøver å ikke la det gå ut over forum.hardware.no. Sant Wipeout? Det er den samme fremgangsmåten for å åpne porter uansett vilket program det gjelder. Når du skriver en topic, så er det greit å ta med hvilken netttilbyder du bruker og hvilken Linksys det er snakk om. Her har jeg søkt for deg. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Kan ikke påstå jeg var gretten når jeg skrev dette, selv om det begynte å bli sent, men jeg mener fortsatt at altfor mange på forumet ikke gidder å lete selv. Siterer også et punkt i netiketten, som alle burde ha lest igjennom før de spør. Grundig bakgrunnsarbeid De fleste tenkelige spørsmål har blitt besvart en eller annen gang før, ett eller annet sted på Internett. For å ikke skape unødvendig mye gjengangere på forumet ber vi deg derfor først prøve å søke litt rundt problemstillingen din før du legger den ut på forumet. Av søkemotorer vi anbefaler deg å prøve er for eksempel Google eller AltaVista og selvsagt den viktigste: forumet selv. Hvis du så velger å starte en tråd ber vi deg gjerne ta med informasjon om hva du har undersøkt før du postet forumet, hva du eventuelt fant ut og hvor du søkte (ta her da gjerne med eventuelle linker til nettsteder og tråder du fant). Det har vist seg at brukerne av forumet tar bedre vare på de som gjør litt bakgrunnsarbeid før de spør. Flere av brukerne kan bli litt irriterte over å se mange av de samme spørsmålene stilt om igjen. Merk: Det er ikke mot retningslinjene å spørre om noe som har blitt spurt før, uansett hvor ofte spørsmålet har dukket opp. Dessuten søkte jeg for han, men uansett ikke noe personlig mot noen som helst. Velkommen til forumet kahena Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 jaja... Jeg er gretten om kveldene ivertfall. Lenke til kommentar
enkasasa Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 jeg er ganske nybegynner når det gjelder routere.. så jeg leiter egentlig etter en som kan forklare for meg på dette forumet hvordan jeg gjør det.. ikke ett sted på nettet hvor det står hvordan man gjlr dt. for det skjønner jeg ikke helt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå