stoffix Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 ok, da har det seg slik at jeg vil kjøpe en tjensete ifra sverige. sånn 4 sifret nr.. må jeg skrive landskoden først da? og i så fall, hva er landskoden til sverige? Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 er litt usikker, men nummeret er +46 Lenke til kommentar
zand Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Går ikke det du. Det går kun å kjøpe Premium SMS fra det landet mobilnummeret er registrert i. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) premium sms? jeg vil bare ha ha pssord inn på slitz... Endret 6. februar 2005 av tha stoffi Lenke til kommentar
zand Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Ja, men når du sender et kodeord til et kortnr heter det Premium SMS. Og slikt er begrenset til land. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 selv om jeg skriver +46? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Javisst. Vil du bruke den tjenesten så må du bruke et svensk nr. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 kjipern... kjenner noen av dere noen svensker da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå