Gå til innhold

Nytt mod søker arbeidere

Anbefalte innlegg

Jeg er med i et mod som er mer eller mindre i start fasen. Vi har ikke gjort så forferdelig mye, men har raska sammen en god del.

Vi er nå på søk etter folk som kan arbeide sammen med oss. Vi trenger

Gode modelerere (må kunne animere)

Brett designere

Face poser genier (folk som vet en god del om Face Poser)

Consept artists (trenger et par gode tegnere)

Programmerere (trenger et par stk)

http://mothman.co.uk

Siden vår, webmasteren jobber med en ny designe. Gidder ikke skrive ned storyen her, så stikk innom og ta en titt. Om du er interesert i å jobbe for dette mode legger du igjen en post i forumet vårt, hvor du sier hva du er interesert i pluss link til tidligere arbeid.

På forhånd takk ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg kunne tenke meg å joine et mod team igjen, men jeg er drittlei av mods som dør ut pga mangel på intresse, folk som forsvinner, inkompetanse og generell bullshit.

Er det andre norske enn deg i teamet? Isåfall, hvem? Hvis denne modden er mer eller mindre helnorsk, så er det straks mer fristende å joine.

Jeg kan registrere meg på forumet og introdusere meg. Så får vi se om jeg skal søke om å få joine.

Jeg kan lage modeller, conceptart, noe mapping, scripting og kode. (Modellering og Conceptart ville være den aktuelle stillingen..)

Lenke til kommentar

For det første heter det EN MOD, MODDEN, FLERE MODDER!!

Ikke ett mod, dette modden osv!!

For det andre, no offence men alle skrivefeilene dine gjør at modden virker nokså useriøs!

Dessuten er det nokså kravstort at en modellør skal kunne animere, pleier å ha egne "animatører" til det :D

*sjekke HP*

Merk deg at jeg ikke rakker ned eller mobber, dette kalles KONSTRUKTIV KRITIKK!!

uanz, gl hf, skal sjekke modden deres om den kommer ut noen gang :D

@slash: Skjønner hva du mener når du sier modden blir lagt ned osv ... det er en gjenganger :p

Lenke til kommentar
For det første heter det EN MOD, MODDEN, FLERE MODDER!!

Ikke ett mod, dette modden osv!!

For det andre, no offence men alle skrivefeilene dine gjør at modden virker nokså useriøs!

Dessuten er det nokså kravstort at en modellør skal kunne animere, pleier å ha egne "animatører" til det :D

*sjekke HP*

Merk deg at jeg ikke rakker ned eller mobber, dette kalles KONSTRUKTIV KRITIKK!!

uanz, gl hf, skal sjekke modden deres om den kommer ut noen gang :D

@slash: Skjønner hva du mener når du sier modden blir lagt ned osv ... det er en gjenganger :p

Du er ikke så ram på rettskrivning du heller.

Tegnsetting (korrekt tegnsetting, vel å merke) er også viktig.

Det viktigste med en post er at den forklarer hva det gjelder på en best mulig forumlert måte (i henhold til trådstarterens evner). Jeg vet ikke med deg, men jeg hadde ingen problemer med å forstå trådstarters post og ikke la jeg meg særlig merke til den helt ubetydelige og ganske diffuse skrivefeilen heller. :)

Endret av rasgar
Lenke til kommentar

Zezar: Har du noen gang hørt uttrykket "har du ikke noe nyttig å si, så hold kjeft!"?

dette finnes i flere variasjoner, som f. eks:

"Har du ikke noe lurt å si, så hold kjeft!"

eller

"har du ikke noe interessant å si, så hold kjeft!"

take your pick.

Det er ikke særlig kravstort å forvente at en modellør også kan animere. Gode mod teams består av folk som kan mye. Modder der en kan litt modellering, en kan litt teksturer, og en kan litt animering kommer skjelden noen vei. "Alle" kan modellere, "alle" kan animere, men "ingen" kan å lage bones, rigge modellen, tweake envelopes, og all den dritten der. Spør man etter en som kan alt det der så har man fylt igjen minst tre fallgraver. MHO. Jeg har faktisk sett modder som har stillinger som dette:

modelling

unwrapping

rigging

animating

textures

Mitt råd til sånne modder er å sparke alle på denne lista, og heller bruke tiden på å finne en eller kanskje to stykker som sitter inne med all denne kunnskapen.

men nok ranting, tilbake til topic:

Bear, jeg begynner å ane hvorfor så få folk er aktive i foraene deres. Jeg registrerte meg nemlig da jeg svarte på posten tidligere i denne tråden, men har fremdeles ikke fått noen confirmation email.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...