imran Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Kjøpte en NEC ND3520 DVD+/-RW Dual Layer brenner. Spesifikasjonene er som gitt under: - 4X DVD+R DL Double Layer burning. - 16X max. DVD+R/-R burning. - 8X max. DVD+RW/-RW burning . - 48X max. CD-R & 24X max. CD-RW burning. Brente en DVD plate (film). Bemerket meg at maksimum brenne hastighet var 4x mens den faktiske brenne hastigheten lå mellom 3.4x og 3.8x. Jeg holdt på å brenner en single layer DVD+R plate. Etter spesifikasjonene burde den oppdage 16x hastighet. Er det en begrensning på selve platen? Eller en innstilling som jeg har gått glipp av? Jeg kjørte filmen i DVD spilleren isuten. Spilleren er en Philips DVD 752. Merker at jeg ikek kan sette filmen på pasue. Gjør jeg det så skjer det umiddelbart ingen ting, men etter en kort stund henger bildet seg fast på skjermen, lyden stopper opp men displayet forsetter å viser "Play" tegnet. Den eneste måten å få DVD spilleren i live igjen er ved å dra ut kabelen. Skjønner ikke helt hvorfor dette skjer. Finnes det en forklaring på det? Imran Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Er platene dine sertfisert for 16X-brenning? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Du må ha en plate som er støttet på 16x for å kunne brenne på 16x. For eksempel verbatim 16x DVD+R. Lenke til kommentar
imran Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg vet ikke hvilke type plater jeg har (de er blanke på spindel men null beskrivelse). Jeg tror dere har rett. De er mest sannsynelig 4x plater... Dette forklarer det første mysterie! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå