tankboy Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg har en Razer Diamondback og Everglide Giganta-matten. Denne passer utrolig dårlig fordi den har en veldig ru overside. Det er som å dra musa over sandpapir. Hvilken matte er den optimale sammen med musa? Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Qpad er utrolig digg med db. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg bruker db og Stellpad 4D(den fine siden). Det funker fint Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Den beste matten til DB er Q-Pad. Du slipper skatez, og gliden er bra. Lenke til kommentar
tankboy Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Tusen takk! Skal kjøpe meg en Qpad. Fant ut at de selger den på Microplex. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 De selger den også hos databutikken.com Da slipper du å betale 25,- ekstra. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Selv om jeg selv sitter med Q-pad nå, må jeg innrømme at Razer's egne exactmat er minst like god, om ikke bedre sammen med diamondback. Men Q-pad har flere praktiske fordeler. Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Uten tvil Razor Exactmat. Eg foretrekke control overflaten. Økte dramatisk på nøyaktigheten og ikke noe skipping,mus hopp el hva du kaller det for, lenger.Har prøvd alle andre mus matter som er og det er bare til å dr*te i det.R.E. er best. Anbefaler å bruke en Steel muskabel holder, el. mouse bungee. (men likte ikke den helt...) Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jaså? Så du har prøvd alle musematter som finnes, og kan konkludere med at alle er ubrukelige unntatt Razer eXactmat? Jaja, da har jeg hørt den og. Av alle idiotiske Razer-fanboy utsagn jeg har hørt, tar dette kaka. Jeg er sikker på at Razer eXactmat er en kjempebra matte, men hvis du tror at det er den eneste som det går ann å bruke, og at alle andre musematter er elendige, da er du noe du ikke har skjønt. Og for 9115463'ende gang: Det heter Razer, ikke Razor. Så et par andre skrivefeil og, men de sier jeg ikke noe om. Ops. Too late. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå