Stian216 Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) hallo! jeg har hatt min fetter på besøk i dag, og vi har spilt CS:S. under spilling har maskinen startet på nytt to ganger. det høres også ut som noe slår seg av og på mens maskinen er i gang, det har skjedd noen ganger. mine tanker om det hele er at enten psu streiker eller at skjermkortet blir for varmt. har ikke noe å måle temp. med. noen som har noen gode råd eller ideer? mine specs: asus a7n8x-deluxe amd xp 2700+ 1024 ram geforce 4 ti4600 128mb med en vifteløs heatpipe-sak 3x 120gb hd 1x 160gb hd 1x 200gb hd soundblaster audigy nec 3500a 4x kabinettvifter chieftec dragon maxi med 340w psu EDIT: bør kanskje nevne at jeg har støydemping i kassa. på forhånd takk Endret 5. februar 2005 av Fenriz Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Det høres rimelig sansynlig ut at det kan være PSU ja, 5 harddisker! Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) heh, man får aldri nok plass vet du... EDIT: får kikke meg om etter en psu nå da. det var ikke den første tingen jeg hadde tenkt å oppgradere, men med nærmere ettertanke er det nok ikke dumt. Endret 5. februar 2005 av Fenriz Lenke til kommentar
NeVa Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 prøv å fjern de diskene du ikke trenger da og spill på nytt og se om det løser seg. Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 ja, skal forsøke det i morgen. takker og bukker neVa og Tnn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå