doublex1990 Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Hei, Dette problemet har jeg hatt en stund. Alt startet med at jeg merka noe piping fra min 80 ide harddisk(en stund siden) . Tenkte ikke noe mer over det. Men plutselig begynte den og pipe mer, mer og mer. Og mens den pep frøys ALT! Helt til den var ferdig med og pipe. Jeg dro den ut og jeg hørte ikke mer pipping: Venta en dag og satte den inn igjen. Men den pip like Jævlig. Så jeg kasta den ut aV PC'EN. ( TINGEN ER JO AT DEN ER GAMMEL, men...). Jeg har en 120 s-ata seagate(nå 2 år gammel), og den har også begynt og pipe!!!!! med akkurat det samme mønstret. Jeg fikk en 160 s-ata WD(for 1 måned siden) som OS ble innstalert på. Men alt klikka en gang jeg var på LAN. Den 120gb begynte og pipe i WC3, så merka jeg at den pep ,mer og mer. til slutt dro jeg den ut, og pc'en var stabil. Men litt etter litt sirka "NÅ" så har den 160gb'en også begynt og små pipe litt JEG TRENGER HJELP!!! (men tenk om det er noe annet som gjør detta ? Vær så snill og svar (takk på Forhånd fra en "veldig engstelig gutt" Endret 5. februar 2005 av doublex1990 Lenke til kommentar
henrik_f Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 de kan ver pcen er forvarm. eller en feil. har du aida32? der kan du se tmpen i pcen din. cpu skal ligge på ca 30-50 grader spørs va prossesor du har. hovudkorte skal ligge på en 30-40 grader.. spørs ka hovudkort du har Lenke til kommentar
doublex1990 Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg har Asus p4g8x deluxe hovedkort og Pentium 4 2.4 Lenke til kommentar
henrik_f Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 har du aida32? på min hjemme side kan du laste ned de. www.mta4.moo.no Lenke til kommentar
henrik_f Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 på adia32 kan du se tempraturane på pcen din. du trykker på maskinnavn og sensor så står de Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Har du SMART aktivert i bios? Evt. pakk disken/e godt inn og hiv de i frysen i en halv time eller over natta og prøv å få tatt en bakup av evt. data du har på disken.. SMART kan fryse systemet har eg hørt om en disk er feil på da, men tviler..men du veit jo aldri heller... Lenke til kommentar
henrik_f Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 nei men tror ikke eg tørr de ikke min harddisk men har bytta den en del ganger da. så tror ikke de er der probleme ligger Lenke til kommentar
doublex1990 Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Hovedkortet ligger rundt 40 grander og cpu'en rundt 45-49 grader Lenke til kommentar
henrik_f Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 ok men da tror ikke e at de er der probleme ligger. hmmm.. prøv og formentert? Lenke til kommentar
doublex1990 Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 flere ganger Den 80 gb måtte jeg kaste.. den klikka helt Lenke til kommentar
Baleni Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 http://teacupdesign.net/viewtopic.php?t=50 kansje du finner noe svar der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå