Gregers Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Å gå ut på byen alene kune jeg godt gjort en gang hvis jeg ikke hadde hatt annet å finne på. Men det er såklart mye morsommere å dra med venner. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Man finner alltids kjentfolk ute på byen, men det å sitte alene og drikke først er vel ikke det helt store, eller? Kan være kos. Kan være veldig kos... Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 En helg for meg er å drikke alkoholholdige drikker foran pc'en og ha det gøy med alle nett vennene mine. Det som er ekstra morrosamt det er å spille CS når man er full, hehe Hehe, hender også at jeg tar meg en dram eller tre foran pc'en i helgene. Morsomt det NFSU2 full er morsomt Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 jeg kunne sittet foran pc'en å nippa til meg litt, men jeg ville alldri gått på byen alene, tenk så kjedelig da Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 jeg kunne sittet foran pc'en å nippa til meg litt,men jeg ville alldri gått på byen alene, tenk så kjedelig da Mhm... kan bare gå rundt for seg selv og leke ensom, så kommer det sikkert en søt jente som syns synd på deg så plutselig skjer det ting Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg tror ikke jeg hadde giddet å gå på byn alene, kun av den enkle grunnen at jeg liker å ha noen å "støtte" meg til hvis noen blir for innpåslitne Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Byen alene? Nei... Det funker ikke helt for meg. For kjedelig. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 jeg kunne sittet foran pc'en å nippa til meg litt,men jeg ville alldri gått på byen alene, tenk så kjedelig da Mhm... kan bare gå rundt for seg selv og leke ensom, så kommer det sikkert en søt jente som syns synd på deg så plutselig skjer det ting hehe jeg tviler, men kansje Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg har dratt på konsert en gang alene, det var litt skummelt de første sekundene, så møtte jeg noen jeg kjente Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hadde neppe gått ut på byen på en fredag helt alene, men på en lørdag er det null problem. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hadde neppe gått ut på byen på en fredag helt alene, men på en lørdag er det null problem. noe forskjell på fredag og lørdag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hadde neppe gått ut på byen på en fredag helt alene, men på en lørdag er det null problem. noe forskjell på fredag og lørdag? Ja. Fredag: Tomt. Lørdag: Fullt. Det er en grunn til at utesteder er gratis på fredager. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Det har jeg gjordt flere ganger,feks under utdanningen min, da flyttet jeg jo til totalt fremmede steder og gikk ut alene. Ble fort kjent med noen da det aldri har vært et problem. Faktisk ganske spennende også, da en aldri visste hva en endte opp med. Om en ikke har såpass selvtillit at en ikke tør gå ut alene, ja da har en et problem vil jeg si Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Faktisk ganske spennende også, da en aldri visste hva en endte opp med. Hehe.. den kan tolkes på flere måter. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Ingen problemer med å gå ut alene, men liker ikke å drikke alene. Da må det være fordi jeg har dårlig tid og tar med meg en pils i dusjen så jeg får fortgang på ting før jeg stikker på vors eller no.. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Det kommer helt an på. Jeg synes det er utrolig kjipt å dra på byen med venner, så jeg hadde nok ikke gjort det alene, men det er fordi det stedet vi som oftest drar på spiller høy og dårlig musikk slik at det eneste man kan gjøre er å danse. Morsommere når man drar på steder hvor man kan gjøre litt forskjellig. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Ingen problemer med å gå ut alene, men liker ikke å drikke alene. Da må det være fordi jeg har dårlig tid og tar med meg en pils i dusjen så jeg får fortgang på ting før jeg stikker på vors eller no.. Pils i dusjen er seriøst noe av det diggeste, hvertfall når pilsa er kald og dusjen varm som faen. =D Det kjipe er jo at man ikke kan sigge i dusjen, greit med snus men ikke helt det samme =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå