Gå til innhold

Å gå ut på byen en fredagskveld helt alene?

Lantador

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En helg for meg er å drikke alkoholholdige drikker foran pc'en og ha det gøy med alle nett vennene mine. Det som er ekstra morrosamt det er å spille CS når man er full, hehe :p

Hehe, hender også at jeg tar meg en dram eller tre foran pc'en i helgene. Morsomt det :)

NFSU2 full er morsomt :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hadde neppe gått ut på byen på en fredag helt alene, men på en lørdag er det null problem.

noe forskjell på fredag og lørdag?

Ja. Fredag: Tomt. Lørdag: Fullt.

Det er en grunn til at utesteder er gratis på fredager.

Lenke til kommentar

Det har jeg gjordt flere ganger,feks under utdanningen min, da flyttet jeg jo til totalt fremmede steder og gikk ut alene. Ble fort kjent med noen da det aldri har vært et problem. Faktisk ganske spennende også, da en aldri visste hva en endte opp med. :grin:

Om en ikke har såpass selvtillit at en ikke tør gå ut alene, ja da har en et problem vil jeg si :hmm:

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Det kommer helt an på. Jeg synes det er utrolig kjipt å dra på byen med venner, så jeg hadde nok ikke gjort det alene, men det er fordi det stedet vi som oftest drar på spiller høy og dårlig musikk slik at det eneste man kan gjøre er å danse.

Morsommere når man drar på steder hvor man kan gjøre litt forskjellig.

Lenke til kommentar
Ingen problemer med å gå ut alene, men liker ikke å drikke alene. Da må det være fordi jeg har dårlig tid og tar med meg en pils i dusjen så jeg får fortgang på ting før jeg stikker på vors eller no..

Pils i dusjen er seriøst noe av det diggeste, hvertfall når pilsa er kald og dusjen varm som faen.

=D

Det kjipe er jo at man ikke kan sigge i dusjen, greit med snus men ikke helt det samme =/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...