Lantador Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Med dette tenker jeg i helgene, kunne du f. eks sittet hjemme en fredagskveld og nippa litt øl eller en annen alkoholholdig drikke alene, for så å gå ut på byen for fest etterhvert. For min del virker det litt rart, og det er noe som jeg ikke får meg til å gjøre. Det vil føles altfor "dumt/rart" på en måte, hvis man kan kalle det det. Det å liksom komme inn på et utested/bar/disko helt alene. (Selvsakt er det jo en liten sjanse for å møte på noen du kjenner fra før, men den er jo veldig liten). Men veit at det er mange som gjør dette, også av mine kamerater. Hvordan er meningene om dette der ute, kunne du gått ut på byen alene en fredagskveld? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg har egentlig ikke vært borti problemsillingen ennå, men jeg tror jeg kunne gått på byen alene. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Ingen problemer. men så bruker jeg stort sett å gå på brune kneiper eller rocke steder da, ikke dansesteder. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Det er rart og mener å ha gjort det engang og aldri igjen. Dette passer vel bedre under søppel siden det ikke har noe med politikk eller religion å gjøre. *flyttes* Endret 6. februar 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Ikke akkurat noe som faller seg naturlig for meg i hvert fall. =/ Sier ikke at jeg aldri kommer til å gjøre det, men. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Kjører byen med kompiser jeg. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Man finner alltids kjentfolk ute på byen, men det å sitte alene og drikke først er vel ikke det helt store, eller? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Man finner alltids kjentfolk ute på byen, men det å sitte alene og drikke først er vel ikke det helt store, eller? Kan være kos. Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Har vært på konserter alene, og går som regel veldig bra. Men å gå ut på et utested alene kunne jeg aldri tenke meg å gjøre. Kommer vel litt ann på hvor man bor og. På mindre steder er det jo større sjangse for å møte noen man kjenner. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Kan sikkert finne på og gå ut alene, men å drikke alene blir litt alkis Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 men å drikke alene blir litt alkis Hvis man drikker alene til man spyr så er det nok litt tendenser ja Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 For å være helt ærlig liker jeg å sitte alene å vorse. gjerne til klokka 10 på kvelden før jeg stikker på fest og derreter på byn i 00-01 tiden. Når du sitter alene å pimper kan du høre på den musikken du vil, se på det du vil se på, gjøre det du vil rett og slett. Men å stikke dritings på byen uten avtale om å møte noen blir litt rart. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Kan sikkert finne på og gå ut alene, men å drikke alene blir litt alkis Det er blitt kultur her jeg bor å drikke alene, og gjerne i ukedagene Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 å drikke alene går vel helt fint det. seff bedre å drikke med andre, men er ikke ofte man får muligheten til det (være alene hjemme). Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 jeg greier ikke tanken på å gå ut alene, ikke at jeg slipper inn på utesteder osv, men f.eks gå på kino alene...NEVVAH Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hadde turt å dra på utested alene, men å dra på kino alene blir litt for rart for meg. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Det hender man havner på byen alene, men gjerne fordi man mister de andre folka. Arendal er ikke sånn en stor by så det tar ikke lange tida før man finner noen andre, eller finner tilbake til folka. Jeg for min del kunne ikke tenke meg å sitte alene og drikke. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Nei, det kunne jeg ikke gjort. Men å slappe av hjemme med et par pils og en god film funker. (hørtes litt veslevoksent ut, men..) Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 En helg for meg er å drikke alkoholholdige drikker foran pc'en og ha det gøy med alle nett vennene mine. Det som er ekstra morrosamt det er å spille CS når man er full, hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå