voluz Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Synes den kommende Nokia 3230 ser ut til å være den første bra mobiltelefonen fra selskapet på årevis. (Med to hederlige unntak, Nokia 6230 og Nokia 6630). Som viktigste punkt kjører den Symbian, men i tillegg ser den ok ut (kopi av SE T610), har radio/mp3, EDGE og alt det andre Symbian-telefoner tilbyr. (Bare mangelen av 3G gjør at den ikke får 10 av 10 på min poengskala, men ser ikke helt behovet for 3G enda så dyrt som det er - og så få tjenester som enda tilbys.) Uansett - mitt spørsmål er: Noen som har peiling på når telefonen faktisk dukker opp i butikkhyllene? Ser at den skal bli lansert i 1. kvartal, men noen som har noe mer nøyaktig tidspunkt? Her er en link til informasjon om telefonen på Nokias nettsider. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Er ikke helt sikker, men tror ikke noen andre vet noe helt eksakt enda. Vi klarer vel å vente til mars, i verste fall. Venter spent på den selv. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Ryktene her omkring sier starten av mars. Lenke til kommentar
C4mpi Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Vet noen hva prisen vil ligge på?? Lenke til kommentar
eviegirl Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Den vil jeg også ha...håper den ikke har masse bugs og sånn Lenke til kommentar
zand Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Det som er litt rart er at den ikke har blitt lagt inn hos verken Telefast eller Dangaard. Så foreløpig er det ikke lett å vite noe om pris eller datoer. Lenke til kommentar
thejokerno Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Vet noen hva prisen vil ligge på?? Noe eksakt pris er det vel ingen som veit enda. Men etter det jeg har fått med meg så vil den koste mellom 3-4000. Lenke til kommentar
zand Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Ja, med tanke på at det skal være en billig Symbian telefon kan det nok ikke være noe over det... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Den forventes å ha en relativt lav utsalgspris på under 3000 kroner. Så vi får håpe det beste. Lenke til kommentar
kvedno Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Dn vil komme ut i februar! Se her.. Lenke til kommentar
voluz Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Ja, har du sett! Får håpe det er fakta da... Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 er jo halvveis i februar nå jo! hvor er den?! hva skal folka ha a? den svarte eller røde? Lenke til kommentar
kvedno Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Fargen spiller egentlig ikke så stor rolle, men jeg ville gått for dn røde.. Lenke til kommentar
voluz Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 er jo halvveis i februar nå jo! hvor er den?! hva skal folka ha a? den svarte eller røde? Jeg skal ha den svarte. Skal ha full handsfree-sett med mic, holder/lader, høyttaler osv. i bilen, og den passer best sammen med det svarte interiøret. Skal ha navigasjon på den så, hehe... Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg hadde tatt den røde. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Ser ut som en genial telefon. Har jo "alt" Da synes jeg det er rart at den skal koste ca 3000 kr Lenke til kommentar
voluz Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Ser ut som en genial telefon. Har jo "alt" Da synes jeg det er rart at den skal koste ca 3000 kr Den har ikke "alt"..... den mangler 3G. Sikkert derfor prisen er litt dumpa... kanskje de som har tenkt å kjøpe Symbian-telefon idag er skeptiske til å kjøpe en som faktisk ikke har 3G nå som det endelig er tilgjengelig... Lenke til kommentar
voluz Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Uff... der var Nokia 3230 uaktuell for min del. Den nye 6680 inntar nok 1. plassen på kjøpslista mi nå isteden. Ikke like lekker, men når man først har muligheten til å få "alt" i en ok utseende 3G-telefon så må det nok bli 6680 isteden. Skulle nesten venta på et par modeller med Symbian 9 nå (ettersom de blir enda bedre, mindre og lekrere), men det blir for lenge å vente. Nokia er visst tilbake - etter 4-5 års dvale... Lenke til kommentar
thejokerno Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 er jo halvveis i februar nå jo! hvor er den?! hva skal folka ha a? den svarte eller røde? Heh, har stort sett alltid hatt svart/sølv mobiler. Så jeg lurer litt på om jeg skal prøve den røde 3230! Lenke til kommentar
georgy89 Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Vet noen hva prisen vil ligge på?? I følge VG Nett, så vil den koste rundt 3700 kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå